Welk besturingssysteem

Status
Niet open voor verdere reacties.

joeyschrama

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2007
Welk besturing systeem kan ik het best met mijn systeem draaien???
Ik gebruik het vooral om te gamen..

Mijn syteem kun je hieronder vinden door op HIER te klikken

Ja ik zou momenteel toch ook nog XP aanraden...
Je kan anders dualboot draaien en dan zien waarom je spellen het beste draaien want ik denk dat vista zich tegenover het begin zeer goed al heeft aangepast ivm spellen :thumb:

Ja ik zou momenteel toch ook nog XP aanraden...
Je kan anders dualboot draaien en dan zien waarom je spellen het beste draaien want ik denk dat vista zich tegenover het begin zeer goed al heeft aangepast ivm spellen :thumb:
Windows Vista Ultimate! prima OS WEL alle updates even instaleren draait alles super! (behalve hitmanpro)!

Voor mij wordt het ook XP. Als je een zwaar gamer bent en DirectX 10 wilt gebruiken, Vista.

Voor mij wordt het ook XP. Als je een zwaar gamer bent en DirectX 10 wilt gebruiken, Vista.

wel ik zat ook aan directx 10 te denken maar ik denk niet dat spellen dit tegenwoordig al echt ondersteunen behalve de ECHT laatst nieuwe spellen mss

Hitman Pro is hier al vanaf dat het programma begon bekent, dat je het beter niet moet gebruiken.;)

Laatst bewerkt:
ja hitmanpro raad ik ook niet aan maar wanneer ik echt eens radeloos was en echter niets meer kon doen had hitmanpro me toch perfect gered =D

Je had dan ook de programma's die daarin verwerkt zitten, kunnen gebruiken. Was je ook gered, maar had je wel zelf mee in de hand.

Zowieso XP, neemt veel veel veel minder van je cpu, geheugen en hardeschijf.

Zowieso XP, neemt veel veel veel minder van je cpu, geheugen en hardeschijf.

dat maakt niet uit
Systeem is snel genoeg voor vista
ik zou Vista kiezen
al hoewel ik ook op een soort gelijk systeem xp draai
maar het licht eraan welke os jij fijner vindt

met dat systeem gaat xp toch echt wel veel vlotter verlopen dan vista hoor vermoed ik:thumb:

ja gewoon voor de snelheid zou ik direct terug gaan naar xp maar voor de Oo zo schoonheid van vista die ik niet meer kan missen blijf ik erbij :P

Sorry als ik een beetje tè veel off ga! :D

ja gewoon voor de snelheid zou ik direct terug gaan naar xp maar voor de Oo zo schoonheid van vista die ik niet meer kan missen blijf ik erbij :P

Sorry als ik een beetje tè veel off ga! :D

xp met een vistalook zetten dan maar???;););):D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan