Welk besturingssysteem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0663

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2011
Hoi allemaal!
Ik heb een computer met:

80Gb
1.70Ghz

Nu vraag ik me af wat van besturingssysteem ik het best op deze computer kan installeren. Linux Ubuntu of Windows ME?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, het gaat me er om wat het meest geschikt is, en wat het best draait.

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zou persoonlijk dan voor ubuntu gaan, aangezien je gewoon de laatste ubuntu versie kan draaien. echter moet je je wel afvragen of alles gesupport gaat worden.

ubuntu op jouw pc is prima geschikt voor simpele internet taken. verwacht echter geen wonderen, het is geen goede pc dus zullen er niet echt besturingssystemen zijn die je pc erg snel maken.

ik zou persoonlijk dan voor ubuntu gaan, aangezien je gewoon de laatste ubuntu versie kan draaien. echter moet je je wel afvragen of alles gesupport gaat worden.

ubuntu op jouw pc is prima geschikt voor simpele internet taken. verwacht echter geen wonderen, het is geen goede pc dus zullen er niet echt besturingssystemen zijn die je pc erg snel maken.

Oke Bedankt!

Ubuntu lijkt mij persoonlijk te zwaar.... ik zou voor Windows XP gaan als ik jou was en al zeker niet voor Windows ME. Dan nog eerder Windows 2000 wat nog een prima OS is.

Windows ME is de grootste mislukking allertijden van Microsoft. Veel fouten, weinig ondersteunde hardware, zelfs nooit een service pack voor uitgebracht.

Als je de hand kan leggen op XP pro met servicepack 2.
Doen.

En anders misschien Zorin OS? Gebasseerd op Ubuntu maar lijkt sterk qua interface op Windows 7 of XP. Kan je zelf aanpassen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan