welk boek om mee te beginnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

yanik

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2011
Ik zie nog te kijken welke taal ik het eerst moet leren. Het ging niet goed, dus ben ik gestopt met leren, maar nu wil ik binnen 2 maanden beginnen te leren.
Ik gekozen voor c++ aangezien ik g1 boeken kan vinden voor de taal die ik wil. Wat is een goed startersboek voor c++?
Ik heb the c++ programming language geschreven door de ontwerper van de taal zelf. Is dit een goed boek om mee te beginnen? Dan niet, raad dan aub een goed boek aan, behalve aan de slag met c++.
Waar en hoe heb je c++ geleerd? Ik ga er niet naar school voor, ik wil het gewoon leren als hobby

Laatst bewerkt:
Ik wil echt keigoeie software ontwikkelen, is c++ er geschikt voor?

Zal ik c and c++, beide talen leren of alleen maar 1 van deze talen? Als ik er alleen maar 1 moet leren, voor welke moet ik dan kiezen?
Want ik wil geen tijd besteden aan een taal waar ik niks aan heb. Als ik beide talen moet leren, hoor ik het graag van jullie.

Dus je denkt dat als je een boek hebt gelezen dat je de taal zo beheerst dat je 'keigoeie software' kunt maken?
Zeker met C++ is dit lastiger dan met bijv. .NET-talen

Een goed boek is: "C++" van Leen Ammeraal.

En ik zou niet C gaan leren. Dat is ouderwets.
Leesvoer: http://unthought.net/c++/c_vs_c++.html

Laatst bewerkt:
Dus je denkt dat als je een boek hebt gelezen dat je de taal zo beheerst dat je 'keigoeie software' kunt maken?
Zeker met C++ is dit lastiger dan met bijv. .NET-talen

Een goed boek is: "C++" van Leen Ammeraal.

En ik zou niet C gaan leren. Dat is ouderwets.
Leesvoer: http://unthought.net/c++/c_vs_c++.html

JoZ1, dit weet ik al, maar er blijven toch geweldige dingen bestaan die in beide talen tegelijk zijn geprogrameerd, vandaar dat ik het vraag. Het kan toch geen kwaad als ik beide talen leer?

ik ga toch beide talen leren. Ik weet alleen niet hoe ik met c moet beginnen, ik heb in elk geval de c programming language 2nd edition, weet iemand een goed boek om te lezen voor ik aan dit boek begin aangezien het niet geschikt is voor beginners?

Het geeft in ieder geval wel meer inzicht.

Om de vraag te beantwoorden: Ik ken geen boeken over C.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan