Welk brandprogramma DVD is goed???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daphne82

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2004
Hallo, wil graag een dvdtje branden ... wie kan me vertellen welke software ik daar het beste voor kan gebruiken. En is er daar een trailversie van om effe uit te proberen??

Alvast Bedankt.
Liefs Daphne

Alleen Nero kan geen kopie maken van de zogenaamde "beveiligde" films en dergelijke. Hiervoor heb je eerder een programma nodig zoals Clone DVD of DVD Shrink....

Kan je met het blote oog helaas niet zien maar ga er maar vanuit dat alle recente films en software op DVD een kopie beveiliging hebben. Gelijk maar met één van de genoemde proggies branden en je hebt in ieder gevak zekerheid dat het lukt en je geen schijfje weg hoeft te doen.

dan moet ik de dvd schrink handleiding nog even goed doorlezen, want ik dacht dat je de dvd er kleiner mee maakte, en vervolgens met nero kon en moest branden.
maar ik begrijp uit jou woorden dat je met schrink ook branden kan.

Hm...nou breng je mij ook aan het twijfelen:p
Ik gebruik zelf Clone DVD nu maar zat gister met de buurman te chatten en die zei dat hij DVD Shrink veel beter was.Ik ga nog eens diepgaand onderzoek doen.
Clone DVD is ien ieder geval toppie....

Raymond,
Ik wil niet vervelend doen maar shrink kan niet branden.
Je hebt er echt nog een brandproggie bij nodig.
Je kunt shrink wel automatisch gebruik laten maken van je brandproggie.

Onderstaande tekst komt uit jou link.

U kunt de backup op uw harde schijf bewaren, maar ook direct naar dvd branden. Voor deze laatste optie moet u wel Nero hebben geïnstalleerd en natuurlijk een dvd-brander hebben

Thanks Puppie:thumb:
Ik heb pas sinds gister een DVD brander dus ik ben er nog niet zo in thuis. Ik hou het gewoon op Clone DVD.

Hi,

Heel erg bedankt. Ik ben er inmiddels mee bezig geweest en heb een DVDtje gebrand met DVD Shrink 3.2.

THANKS!!

ik heb ook net een dvd brander, en heb diverse proggies getest en ik ga voor schrink in combinatie met nero 6.3

Hoe gaat dat branden met DVD Shrink?
Maak je eerst een Image of zo en brand je die dan met Nero??
Clone DVD deed het op zich erg goed maar kan geen CSS beveiligde DVD's branden en daar had ik dan weer AnyDvd voor nodig.

Raymond,

Kijk hier eens. erg duidelijk uitgelegd.

Badnkt Puppie.
Ik heb het doorgenomen en op zich brand DVD Shrink ook wel okay. Hij heeft in ieder geval maling aan die CSS beveiliging en brand gewoon de hele klap. Één nadeel is dat als ik met DVD Shrink brand de rest van mijn systeem plat ligt en geen andere dingen meer kan doen (chatten of zo) ...
En daar heb ik met Clone DVD weer geen last van.

Laatst bewerkt:
Ja je wilt iets ili of le doen en daar moet je dan weer iets anders voor laten.

ili=ilegaal
le=legaal.

Backup is niet illi :p
Weet jij trouwens hoe ik een beschreven DVDRW weer kan wissen. Ik zie die optie niet staan.
En dan hou ik op met zeuren.....;)

Zeuren mag/moet. :D

In dvd shrink ga je naar edit dan naar preferences en dan naar tab file i/o

Helemaal onderaan een vinkje bij erase.;)

oja hoe back-up jij met clone cd\dd

Geplaatst door Raymond Bos
Badnkt Puppie.
Ik heb het doorgenomen en op zich brand DVD Shrink ook wel okay. Hij heeft in ieder geval maling aan die CSS beveiliging en brand gewoon de hele klap. Één nadeel is dat als ik met DVD Shrink brand de rest van mijn systeem plat ligt en geen andere dingen meer kan doen (chatten of zo) ...
En daar heb ik met Clone DVD weer geen last van.

Weet niet wat voor een systeem jij hebt, maar je zou toch gewoon verder moeten kunnen werken. Ik brand een Cd, 'backup' ;) een DVD, brand een DVD en zit tegelijkertijd ook gewoon nog op internet te chatten en te downloaden.

Je kan ook een RW wissen in Nero onder het kopje 'recorder'

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan