welk domein naam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

whisper380

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 jan 2009
Hallo medehelpmijers

mijn eigen keus voor mijn domeinnaam mag helaas niet meer.
maar nu moet ik dus een nieuwe verzinnen. maar ik heb geen ideeen meer.

misschien jullie wel.

de site is voor computerhulp. dus de domein naam moet daarmee te maken hebben.
com-hulp mag helaas niet meer dus misschien hebben jullie een idee?

alvast beankt voor het meedenken!:thumb:

leuk verzonnen maar bestaat helaas al.
nog meer ideeen?
misschien kunnen we iets met m'n forum naam doen?
maar ik weet nie goed wat dat moet zijn?

Ja, dat is lastig. De beste namen zijn natuurlijk niet meer beschikbaar. Dus: veel brainstormen!

Er zijn ook speciale zoekmachines voor domeinnamen, waar je trefwoorden kan opgeven. Die worden dan gecombineerd en/of aangevuld tot beschikbare domeinnamen. Hier is een lijst van dat soort zoekmachines: domeinnamen zoeken

Succes!

goeie sites bedankt. maar ik heb geen ideeen meer en deze maand waarschijnlijk wil ik een domein naam gaan kopen. heeft iemand nog een leuk idee?

mag je woorden als computerhulp zomaar in je domein naam gebruiken? want er zijn ook sites die al zo heten? misschien kan ik ook nog iets met mń echte naam doen.

bijvoorbeeld eerste letter voornaam,eerste letter achternaam, eerste letter forumnaam, computerhulp.

dan krijg je in mijn geval dit: RLWcomputerhulp. huppelepup

Computerhulp is zo'n algemeen woord, dat iemand anders dat niet kan claimen. Lijkt me geen probleem.

het gaat niet er niet om dat de naam nog vrij is maar dat er niks is dat er op lijkt. in een vorige post kreeg ik een mail adres van een gratis online jurist zal eens aan hem vragen of ik computerhulp in mijn domein naam mag gebruiken want dan neem ik ...computerhulp.huppelpup als domein naam.(... moet ik nog iets voor vezinnen) maar dat horen jullie dan nog wel.]
mailtje is verstuurd dus afwachten

Laatst bewerkt:
de vraag is opgelost heb een leuke domein naam bedacht vandaag of morgen even registreren.
iedereen bedankt voor het meedenken.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan