welk email prog?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bimmer

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2003
ik ben afgestapt van outlook express omdat ik het leuke incredimail heb gevonden. dat prog crasht me wat te vaak. daarenboven; ik had de premium versie en bij een verplichte update (kon niet cancelen!) werd ik gedowngradet naar de light versie. vond ik ****, en op mijn email antwoordden ze niet.
enfin, ik ben nu op zoek naar een beter email prog. het moet twee dingen kunnen:
1. hotmail ontvangen, en liefst meer dan één hotmail adres
2. audio en video bericht op scherm tonen dat ik nieuwe email heb ontvangen, liefst zonder dat het prog zelf is opgestart (zoals incredimail kan)

Geplaatst door bimmer
ik ben afgestapt van outlook express omdat ik het leuke incredimail heb gevonden. dat prog crasht me wat te vaak. daarenboven; ik had de premium versie en bij een verplichte update (kon niet cancelen!) werd ik gedowngradet naar de light versie. vond ik ****, en op mijn email antwoordden ze niet.
enfin, ik ben nu op zoek naar een beter email prog. het moet twee dingen kunnen:
1. hotmail ontvangen, en liefst meer dan één hotmail adres
2. audio en video bericht op scherm tonen dat ik nieuwe email heb ontvangen, liefst zonder dat het prog zelf is opgestart (zoals incredimail kan)
ik gebruik outlook 2003, die kan alles maar is niet gratis ... eudora kan ook heel veel . Op men thuispc staat incredimail al 2 jaar en ik heb nog nooit een crash gehad ...

Inderdaad, ik gebruik TheBat nu zelf al een half jaar tot volle tevredenheid. Zie mijn handtekening voor verdere uitleg.

heb the bat eens uitgeprobeerd en de eerste indruk is negatief! user friendly is het zeker niet. mail komt blijkbaar niet terecht in één map dus je moet weer extra klikken. hotmail vereist blijkbaar een plugin die continu in de system tray zit en de hele configuratie is bedoeld voor ingenieurs.
ik heb het nog niet voorgoed afgekeurd maar ik blijf geïnteresseerd in andere suggesties.

In werk ook al ca 2 jaar met incredimail. Niets dan lof hoor. Ik zou toch de oorzaak van het crashen proberen te achterhalen. En hoe ziet die crash eruit dan? Loopt je pc helemaal vast?

Ik zou het toch nog een keer proberen als ik jou was.

als je incredimail patched duiken er nogal eens problemen op, zeker met de laatste versie, de mijne is echt geregistreerd en die werkt perfect ...

ik had ergens op kazaa een premium versie gevonden. die werkte goed maar met één bug: als je in een site op de email link klikte, wou incredimail geen "new message" venster opstarten. bij incredimail wisten ze daarvan en suggereerden de nieuwste versie te downloaden. toen ik die installeerde was ik meteen mijn premium-versie kwijt en kreeg in de ruil de gewone incredimail. daar was ik niet van gediend en heb via systeemherstel de premiumversie teruggekregen.
maar onlangs bij het opstarten kreeg ik de boodschap een upgrade te doen. ik voelde ze al komen maar kon niet weigeren! het was upgraden of prog afsluiten. zoals verwacht werd ik bij de upgrade naar de nieuwste versie weer gedevalueerd naar de gewone versie. die heeft die ene bug niet meer maar het duurt ERG lang eer het prog actief wordt en erger nog, af en toe doet dat prog de pc uitvallen! geef toe, leuk is anders. daarom ben ik ook op zoek naar een vervanger. ik heb "slechts" enkele eisen: er moet een audio en video boodschap komen als ik nieuwe post ontvang. hij moet hotmail kunnen ontvangen ("the bat" kan dat laatste blijkbaar niet zonder plug in). ook moet alle mail in één folder terechtkomen, dus niet elke account zijn eigen post in-vak. outlook (zonder express dus), kan die dat alles? krijg je outlook als je office installeert? ik heb win xp home; zit outlook daar in?
kan je de gewone incredimail upgraden dmv een crack (het mag niet, maar ja, vloeken mag ook niet...) of moet je wel betalen om de premium versie te downloaden?

Outlook zit in office en niet in xp.
Vanaf office 2000 weet ik dat je een pop-up scherm krijgt en dat je een geluid kan laten afspelen.
Volgens mij kun je in elk e-mail programma alle mail binnen halen. Dit heeft met de account instellingen te maken.
Ook de mail in 1 map te laten bezorgen is normaal. Via bericht regels kun je dit wijzigen.

een popup? aiaiaia! ik heb een popup killer die dat niet zal toelaten. bij incredimail krijg je een flash animatie, geen popup.

er zijn tientallen patches voor incredi, maar het wordt alsmaar moeilijker ... en zo duur is ie niet, je hebt em voor het leven ...

ik heb in mijn leven drie keer software gekocht en bij alle kan ik ze momenteel niet meer gebruiken om onduidelijke redenen. voortaan doe ik alles gratis. als ik geen crack vind voor een prog, dan gebruik het prog niet. ik ben van mening dat softwaremakers hun stuff maar beter moeten beveiligen. als jij je achterdeur 's nachts openlaat, moet je niet verbaasd zijn als je bestolen wordt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan