Welk emailprogramma kan dbx bestanden importeren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter fhh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fhh

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer met Windows 7. Maar dat windows live mail vind ik een gruwel en wil ik sowieso niet gebruiken. Bovendien wil ik graag het adresboek en de emails van mijn oude PC importeren op de nieuwe computer.
Zijn er emailprogramma's die werken met windows 7 en dbx bestanden kunnen importeren?

Windows Live Mail importeert de accounts, contactpersonen en alle e-mails automatisch. Althans zo geschiedde bij mij. Ik hoefde verder niets meer te doen. Alles staat er.

Ik wil windows live mail juist niet gebruiken zoals ik al aangaf ;)

En het liefst zou ik inderdaad weer outlookexpress gebruiken maar dat kan niet met windows 7.

Daarom ben ik dus op zoek naar een alternatief emailprogramma waar ik dan wel mijn adresboek en emails van outlookexpress in kan importeren.

Ja, deze vind ik helemaal geweldig :) Ik heb het geïnstalleerd en het werkt helemaal prima. Ook het importeren van de bestanden van outlookexpress is probleemloos verlopen!!!

Bedankt :D

Ik heb ook een hekel aan Windows mail.
Mag ik iets vragen over Thunderbird? Voordat ik het installeer.

De mails in Thunderbird staan die op je eigen computer? Of ergens op internet.
Als ze op je eigen computer staan, kun je dan de betreffende mappen in windows verkenner terugvinden, zodat je een kopie daarvan kunt maken?

vr.gr. Marij

Het programma zal de e-mails 'binnenhalen' van de provider denk ik en dan heb je ze op jouw pc staan. Verder zal er een mappenstructuur te maken zijn, waarin je de e-mails kunt opslaan (binnen het programma zelf). Meestal met slepen uit Postvak IN naar de betreffende map. Vaak kun je deze e-mails ook verslepen naar de mappen in Verkenner.

Lees dit eens. Eigenschappen van Thunderbird 3.1 > Naar boven scrollen.

Daar staat ook iets over archivering. Weet niet of dat het is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan