Welk filter programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

@temptation

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 aug 2002
Ik zoek een nieuw filterprogramma omdat ik norton firewall met z'n adblocking heb verwijderd en Kerio ervoor heb vervangen.
Voor het tijdelijke gebruik ik nu zero-popup, maar daar mis ik bv refferblocking in.

Als iemand een aanrader heeft, is welkom!:thumb:
Opties die ik ~zoek zijn:

• *blocking van banner ads/floating ads/popups/reffer info
    *blocking van plugins voor toolbarinstallaties in IE
    *misschien een tempcleaner erin?
Wie is heeft deze features in gebruik en is er over te spreken?

Laatst bewerkt:
Mozzila heb ik al eens geprobeerd, maar is me toen niet erg bevallen.
Opera zou ik dan een betere optie vinden.

Nee ik vind het wel lekker werken zo, ik kan veel privacy instellingen regelen en alles is overzichtelijk binnen handbereik.

En wat wil ik nog met een extra mozzila waar ik aan moet wennen, er niet uit vind zien, niet lekker vind werken, m'n systeem extra belast, moet afwachten welke mogelijkheden het mij bied, weinig tot geen plugins te vinden zijn...?
Nee geef mij maar een vertrouwde/handige/universele browser and me does his thing wel:)
(discussie waarom IE of andere browser hadden we al gehad niet?)

Als ik trouwens kijk naar de features dan lijkt me het sterk dat mozzila daar standaard aankomt:
1
2

Ik ben typgraag vandaag:D

Laatst bewerkt:
Cool:D Waarover verbaas jij je nog Caveman? Over het programma zelf of over mijn mening mbt IE/GuardIE?

Het verbaasde me meer dat je denkt dat Mozilla minder mogelijkheden zou bieden. Ergens is het wel zo dat de betere mogelijkheden enigszins verborgen zit in het aanpassen van bestanden in de installatie- of profielmap van mozilla.

Als je plugins wilt, moet je Mozilla Firebird nemen. Deze heeft tig extensies waarbij Opera en IE in het niet vallen. Wederom is enige kennis nodig dit allemaal goed te laten werken.

Maar smaken verschillen en ik gebruik Mozilla, omdat deze ingebouwde functionaliteiten heeft, die in IE afhankelijk zijn van extra programma's door derden. Ik ben niet zo van de plugin's ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan