welk fotopapier voor hp 1350

Status
Niet open voor verdere reacties.

goudvis123

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2004
Hallo,

Ik wil graag fotopapier voor mijn hp psc 1350 all in one inkjet printer kopen, maar ik weet niet welke dikte fotopapier het beste is.

Ik heb de keus uit:
Fotopapier glanzend 10x15 20vel 175g
Fotopapier glanzend 10x15 20vel 210g
Fotopapier Premium 10x15 20vel 240g
Fotopapier Premium Plus 10x15 20 vel 280g
Fotopapier Premium Plus 10x15 20vel 300g

aantal vragen hierover:
1. Wat betekent premium?
2. Wat is de dikte van normaal fotopapier (als je het af laat drukken bij de fotowinkel)
3. Maakt het uit of je een ander merk dan HP neemt?

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Ik hoor het graag :)

Groeten, Leonie

Hij vreet in principe elke soort papier tussen 60 en [maximum] 280 gram... [je betaalt bij "merkpapier" vooral "het merk" , het is vaak niet beter, soms zelfs slechter als "minder bekende merken"

Het woord "premium" slaat op het feit dat het papier een hoge printresolutie aankan en erg snel droogt....

Echt fotopapier [voor doka gebruik] is meestal 165/gr m2

Laatst bewerkt:
Hoi,

Bedankt voor je antwoord.

Tot welke resolutie kan niet premium papier printen? en hoe hoog is de minimale en maximale resolutie van premium papier?

Groeten, Leonie

Minimum is er niet... [maar een prachtige foto print je met 1440 dpi, kwaliteit is al zeer goed met 600 dpi]

Ik heb hier een ULTRAGOEDKOOP prima pakket van 50 vel A4, 240 gram, voor 4,95 bij de Aldi [en het is echt geweldig goed, razendsnel droog, mooi glossy] dat een resolutie van 5760 dpi [dots per inch] aankan..... dat halen maar heeeeeeeeeel weinig printers.....

Laatst bewerkt:
Hee,

Hartstikke bedankt voor de tips!!!! :)

Mijn vraag is hierbij ook opgelost.

Thanx,

Groeten, Leonie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan