noudi93
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 sep 2010
Ik ben bezig met het vernieuwen van al mijn randapparatuur omdat mijn 10 euro muis en toetsenbord echt niet meer konden.
Ik heb nu al een razer mamba en een razer carcharias gekocht, maar ben nog steeds aan het zoeken naar het beste gaming toetsenbord.
Ik heb een aantal eisen opgesteld waaraan mijn toetsenbord sowieso moet voldoen en heb daarna ook nog een aantal toetsenborden gekozen.
eisen:
- backlight (liefst in elke kleur veranderbaar maar hoeft niet)
- macro mogelijkheid (liefst met extra knoppen maar hoeft niet)
- prijs maakt niet heel veel uit, maar de duurdere toetsenborden moeten hun prijs wel echt waard zijn.
mechanisch? zie nog steeds niet echt het voordeel hiervan in.
mogelijkheden:
- logitech g15 v2
- logitech g19
- razer lycosa
- razer black widow ultimate
- roccat Isku
Als mensen hun mening zouden kunnen geven over deze toetsenborden, en als je misschien zelf ook nog leuke opties hebt zou dat fantastisch zijn.
alvast bedankt
Ik heb nu al een razer mamba en een razer carcharias gekocht, maar ben nog steeds aan het zoeken naar het beste gaming toetsenbord.
Ik heb een aantal eisen opgesteld waaraan mijn toetsenbord sowieso moet voldoen en heb daarna ook nog een aantal toetsenborden gekozen.
eisen:
- backlight (liefst in elke kleur veranderbaar maar hoeft niet)
- macro mogelijkheid (liefst met extra knoppen maar hoeft niet)
- prijs maakt niet heel veel uit, maar de duurdere toetsenborden moeten hun prijs wel echt waard zijn.
mechanisch? zie nog steeds niet echt het voordeel hiervan in.
mogelijkheden:
- logitech g15 v2
- logitech g19
- razer lycosa
- razer black widow ultimate
- roccat Isku
Als mensen hun mening zouden kunnen geven over deze toetsenborden, en als je misschien zelf ook nog leuke opties hebt zou dat fantastisch zijn.
alvast bedankt