Welk geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

micki

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2001
Ik heb momenteel 2 geheugenstrips van 512 mb in compu zitten.Er zijn nog 2 strips vrij.
Ik wil graag 1 gig bijplaatsen.Dit zijn gegevens:
DDR2-533 (PC2-4200) 240 Pin Unbuffered DIMM memory
kan iemand mij een tip geven welke ik het beste kan kopen en waar,heb hier weinig verstand van en zie door de bomen het bos niet meer.

Ik heb momenteel 2 geheugenstrips van 512 mb in compu zitten.Er zijn nog 2 strips vrij.
Ik wil graag 1 gig bijplaatsen.Dit zijn gegevens:
DDR2-533 (PC2-4200) 240 Pin Unbuffered DIMM memory
kan iemand mij een tip geven welke ik het beste kan kopen en waar,heb hier weinig verstand van en zie door de bomen het bos niet meer.

kijk eens aan voor 59.- euro heb je er een 1 gig
http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=iaiew0&showTechData=true

geef eens de merk en de type van je moederbord op kan ook belangrijk misschien kan die niet zoveel aan

Laatst bewerkt door een moderator:
Moederbord:

ATI Radeon™ Xpress 1250 (for Intel)

Moet ik trouwens niet 1 Gig verdeeld over 2 strips hebben ????

nee hoor dat hoef niet al 1 strip bespaart nog ruimte voor als je nog een andere wilt plaatsen maar ik zal ff kijken hoeveel en wat die aankan van joune

heb gekeken je hebt een mooie moederbord kan aan tot 16gb de snelheden kan die aan
400mhz
533mhz
667mhz
800mhz
waarvoor wil je nog meer ram als je spellen wil spelen haal dan de snelheid van 800 mhz maar 533 mhz is voldoende heb ik ook

Bedankt voor de tips ik zal eens over het e.e.a. nadenken.

Dit prachtige forum bezit een knop
edit.gif

Graag deze in het vervolg gebruiken niet om de minuut een bericht bij-plaatsten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan