Welk Geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

quinna

Banned
Lid geworden
30 mei 2007
Welk merk is beter Corsair Of G.E.I.L???
Ik wil geheugen kopen van een van deze 2 merken
1024 MB Per Stuk
533MHZ
G.E.I.L Naar Prijs hoeft niet gekeken Worden
EN Corsair : Corsair

En Nog een Vraag welke kan Dual Channel als geen een van deze het kan maakt dat niet uit het gaat er om welke beter zal zijn. (Dus beter Presteren ).

Graag alleen uit dezen kiezen dus geen nieuwe links naar ander geheugen !

Alvast bedankt.
MVG Quinna

Met beide doe je geen miskoop. Als beide types evensnel zijn, kan je net zo goed voor de goedkoopste gaan en dat zal dan denk ik Corsair wezen.

Ik zou ook even op de site van je moederbord kijken welk merk gekwalificeerd is...

Leuk dat je hier een vraag stelt en vervolgens niets doet met de gegeven adviezen...:o

Dual-channel kan ja.

Je hebt wel een moederbord die DDR2 slikt he?

Leuk dat je hier een vraag stelt en vervolgens niets doet met de gegeven adviezen...:o

:o:oWat doe ik dan niet?:o:o

EDIT:
Dual-channel kan ja.

Je hebt wel een moederbord die DDR2 slikt he?
Tuurlijk Ja!

En Mr.Music Dit is de Kast het is een barebone omdat ik niet zo goed met Moederborden kan omgaan.:o:)

:KAST!

Over Voeding moet ik nog denken die is natuurlijk niet goed maar die heeft een ander Formaat dus daar ben ik nog even naar op zoek!;)

Laatst bewerkt:
:o:oWat doe ik dan niet?:o:o

EDIT:
Tuurlijk Ja!

En Mr.Music Dit is de Kast het is een barebone omdat ik niet zo goed met Moederborden kan omgaan.:o:)

:KAST!

Over Voeding moet ik nog denken die is natuurlijk niet goed maar die heeft een ander Formaat dus daar ben ik nog even naar op zoek!;)

Muurhond adviseert Corsair
Ik adviseer even bij je moederbord specificaties te kijken

Beide doe je niet...

En wat bedoel je hiermee:

Dit is de Kast het is een barebone omdat ik niet zo goed met Moederborden kan omgaan

Geen Verstand hoe je moet istalleren en ben bang dat ik hem beschadig en weet niet met formaat als nog ik ben vast van barebone.
ik weet Corsair maar een van jullie heeft gezecht dat ze even goed zijn en die andere is goedkoper dus neem ik die ;)
en voor moederbord zie ik geen merk staan!

Toch bedankt!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan