welk is het stabielste windows systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

lefty999

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2002
Berichten
913
dag beste

welk is het beste en stabielste besturingssysteem dat een avond kan lopen , er word een powerpoint projectie afgespeeld worden voor de ganse avond en een countdown

alvast bedankt

greetz... lefty999
 
Als je het over Windows hebt moet je Windows XP gebruiken. Dat is voor mij het meest stabielste. Windows 2000 is ook stabiel, maar voor alleen een Powerpoint presentatie zou ik XP gebruiken.
Dit is wel afhankelijk overigens van het systeem waar je het op gaat draaien (processor, geheugen en ruimte op de HD)
 
Laatst bewerkt:
Nou nergens om hoor ,maar op helpmij chat draaien ze haast allemaal windows 2000 ,die is het stabielst
 
Mijn voorkeur voor een stabiel systeem voor een presentatie is ook win2000
 
Ik sluit me bij de vorige drie berichten aan.
Windows 2000.
 
Geplaatst door Muurhond
Ik ga voor XP en 2000. :)
maar hoe zit het met de veiligheids instellingen van 2000? en werking ervan is het hetzelfde als andere windows versie's? omdat ik er ook beeld moet uit laten komen via een tv-out kabel en drivers voor geluid zijn die meestal ook hetzelfde als die van andere versie's?
(windows me)
 
Windows 2000 is strakker opgezet, zonder teletubbie kleurtjes en zonder irritante wizards enz. Qua layout te vergelijken met 98/ME alleen met de stabiliteit van NT/XP

Drivers zijn ruim voorhanden.
 
Heb helaas CD-ROM van Windows 2000 alleen in het Duits dus gebruik deze niet. Maar 2000 is op dit moment dé TOPPER!!!
 
Hier 2003EE, heeeeerlijk snel en stabiel!

Trouwens, je kan ook XP Pro nemen en alles op klassiek (teletubbie-loos) zetten.
Heb je de voordelen van XP ook meteen (CD's branden zonder brandprogramma, ZIP's openen zonder Winzip, Firewall etc.).
 
Als je echt stabiel wilt draaien en met zekerheid!

Dan zou ik kiezen voor een server platform en dan 2000 of 2003.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan