Welk logo vind je beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
De eerste, kzou m alleen iets lichter maken (de letters).

De nieuwe, maar even het contrast wat scherper maken van de letters.

Ik vind de nieuwe mooier. Niet te veel kleuren, overzichtelijk. Hij is alleen iets donker in zijn geheel waardoor je even goed moet kijken voor je het kan lezen.

Bedankt! Ik ga nog even zorgen dat de letters net iets witter worden zodat het net niets meer opvalt.

Joep

Hoi,

Zouden jullie het mooier vinden, als het logo echt transparant wordt met de achtergrond en de letters wat witter maken, of vinden jullie het alleen genoeg om de letters iets witter te maken?:D

Joep

Zou kunnen. Maar niet bij dat logo.
Je kan het natuurlijk altijd proberen maar ik denk dat het niet mooi uitziet.

Ik zou er een dun blauw lijntje omheen maken. Zoals ook bij het zoek vak op je site is gedaan :thumb:

Voordat ik het vergeet:

Als je probeert wat ik zei, zorg dan wel dat het logo gelijk staat met het zoekvak(horizontaal).
Dat is het nu namelijk niet :thumb:

Oke, ik ga nu het logo maken op de achtergrond van het zoek vak zie:
bg-search.png

Hoi ik wil jullie toch nog even vragen, om te reageren, op mijn boven staande vraag.

Hi, kan je je logo's niet gewoon als JPG plaatsen, in plaats van 3 dezelfde links waar je eerst ergens de logo's moet zien te vinden? Dit nodigt niet echt uit om alles terug te gaan lezen.

Dat zou wel kunnen, maar dan kan je niet goed zien hoe het logo op de website staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan