Welk mailprogramma ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Is er een mailprogramma dat als je meerdere accounts hebt de mail binnenhaald in aparte mappen zodat ik snel kan zien welk account welke mail heeft ontvangen ?? Dit ivm met spam en het instellen van de spamfilter.

Alvast bedankt voor het antwoord. :thumb:

Met Thunderbird kun je dit prima instellen. Je kunt trouwens ook bijna altijd wel regels aanmaken, die mail verplaatsen naar een ingestelde map als hij van een bepaalde account afkomstig is.

Met Thunderbird kun je dit prima instellen. Je kunt trouwens ook bijna altijd wel regels aanmaken, die mail verplaatsen naar een ingestelde map als hij van een bepaalde account afkomstig is.

Ok bedankt voor je reactie. :thumb: Zal er eens nakijken, Kan dit met outlook express ook ??

En zijn er nog meer mail programmas die het kunnen.

Kan in ieder mailprogramma met berichtregels. Hoeft niet persee Thunderbird te zijn. Echt ieder programma kan dat.

Kan in ieder mailprogramma met berichtregels. Hoeft niet persee Thunderbird te zijn. Echt ieder programma kan dat.

Kun je dan eens uitleggen hoe dit onder outlook express werkt, dus hoe maak ik die berichtregels ?

Bedankt voor je hulp ! :thumb:

Ik heb zelf geen OE meer.
Maar kijk even in de taakbalk bij opties of extra en dan berichtregels.
Daar geef je aan dat mail gericht aan ( en dan het adres invullen) verplaatst moet worden naar een bepaalde map. Deze map maak je eerts aan door rechts te klikken op het mapje postvak in en dan te keizen voor nieuw en dan map. Deze map geef je de naam die je wil ( bijvoorbeeld PIETJE als dat de map voor PIETJE wordt) en klaar ben je.
Voortaan zal alle mail gericht aan PIETJE in de map PIETJE terrecht komen. Dit werkt bij vrijwel alle mail programma's hetzelfde. Zo heb ik 5 van die mappen in Incredimail zoals bijvoorbeeld een apparte map voor mail van Helpmij en mail van Gmail en het adres van mijn vrouw en ga zo maar door.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan