Welk merk kan je het beste kiezen???

Status
Niet open voor verdere reacties.

strienie

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een nieuwe videokaart aan te schaffen maar ik vraag me af welk merk ik het beste kan nemen.
Zo wie zo wil ik voor de Nvidia GTX295 in sli gaan maar wie kan mij advies geven welk merk ik het beste kan nemen...:confused:

Alvast bedankt iedereen:thumb:

Oei, zulk soort vragen lokken altijd welles niettus topics uit.
Ik heb zelf altijd ASUS en ben daar zeer tevreden over.

Blijft altijd een dilemma om te kiezen:shocked:

Ik heb nu wel een Asus rampage II moederbord en daar ben ik zeer tevreden over:thumb:

Maar ja dat betekent niet gelijk dat ze dan ook goede videokaarten maken.:p

Laatst bewerkt:
Ook ik heb goede ervaring met een asus videokaart met nvidia gpu.
Dus de stand is nu 5 tegen ?

Ja ja 5 tegen nul zo ver...

Maar helaas is de asus videokaart niet echt goed leverbaar als ik zo eens bekijk op de sites...:confused:

Waarschijnlijk worden ze veel verkocht:p

Echt slechte merken zijn er niet meer voor videokaarten.

Het enige verschil qua prijzen onderling komt omdat de ene fabrikant er een luxere cooler op monteert voor overclocken of er een uitgebreide software-pakket bijlevert.

Echt slechte merken zijn er niet meer voor videokaarten.

Het enige verschil qua prijzen onderling komt omdat de ene fabrikant er een luxere cooler op monteert voor overclocken of er een uitgebreide software-pakket bijlevert.

Ah oke, dus die EVGA GTX295 heeft dus een betere koeler en betere software?
Want die is op dit moment de duurste...

Ik sluit mij even aan bij Muurhond. Het maakt in principe geen tierelier uit welk merk je koopt, slechte zijn er niet, of je nu een Leadtek, MSI, Asus, XFX, EVGA of whatever koopt.

Laatst bewerkt:
Ah oke, dus die EVGA GTX295 heeft dus een betere koeler en betere software?
Want die is op dit moment de duurste...

Dat zou ik niet weten. Neem dat dat dan wel ergens in de specificaties moet staan.

Overigens verschillen de prijzen ook wel per winkel natuurlijk.

Als je niet gaat overclocken en je ook niet druk kan maken over het software-pakket wat er eventueel bijzit, kan je net zo goed voor de goedkoopste gaan. Qua performance maakt het namelijk niet uit. Tenzij het een overclock-editie betreft, welke vaak het woordje OC in de benaming heeft staan. Deze zijn vaak wel wat duurder.

Oke bedankt allemaal...

Ik ga voor de Asus gtx295 in sli...

Bedankt voor de reacties.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan