Welk merk kan je het beste kiezen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom zou je een 295 in SLI laten lopen? Dat ding kan alles sowieso al aan, wacht dan nog even op de nieuwe 300 serie en koop daar een leuk setje van.. 0.o

Zo kan je altijd wel op iets blijven wachten natuurlijk.
Heeft geen zin.

Inderdaad, ik zou gewoon de 295 nemen en ik snap ook niet waarom je hem in Sli wil eerlijk gezegd.

Je moet ff overwegen, of nu gewoon super goed zijn en dan nog wel een paar jaartjes met je videokaar doen (wat ik doe met mijn 9800 GX2) of elk jaar een nieuwere kopen.
Als je steeds nieuwere koopt die wat goedkoper is kan je misschien een Direct x 11 kaart kopen, maar of het dat waard is...

Ik zou zelf er maar een kopen, want je bent wel lomp veel geld kwijt voor 30% extra prestaties.. (terwijl 1 het al super doet)

Nog ff over het merk, ik heb een sparkle kaart om een of andere reden was die 100 euro goedkoper dan de rest XD

Laatst bewerkt:
Nou gebied de eerlijkheid mij te melden dat hoewel ik een ASUS "fan" ben ik in één van mijn PC's een Foxconn heb zitten en deze ook prima is hoor. Zoals eerder gezegd denk ik niet dat er nog echt slechte kaarten gemaakt worden.

Inderdaad, ik zou gewoon de 295 nemen en ik snap ook niet waarom je hem in Sli wil eerlijk gezegd.

Ik heb een tik en die tik is als een spel niet vloeiend loopt dan ben ik er al snel klaar mee:shocked:
Heb nu een ATI 4870HD in crossfire maar ik ben er totaal niet tevreden over... Of het ligt gewoon aan ATI (of aan mij:p)
Heb hiervoor altijd NVIDIA gehad misschien is dat het wel.

Daar zal je met die 295 geen last van hebben lijkt mij zo.

Aan mijn computer kan het ook niet liggen denk ik hier mijn specs:

Asus Rampage II Extreme
Intel I7 920 processor
6 Gig Ram

Denk je dat je goeie spullen heb... En nog heeft die moeite met sommige spellen..

Een 4870 in CF en dan níet tevreden zijn? Ik ben héél benieuwd waar dat dan aan zou moeten (kunnen) liggen.

Welk spel dan?

Heb zelf een 4870X2 en kan elk spel op zijn hoogst draaien.

Ik vermoed dus ook dat er iets anders aan de hand is, waardoor het bij jou minder draait.

Maar goed, hier moet je dan maar ff een apart topic voor aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan