welk merk Router het beste?

• Onderwerp starter Onderwerp starter MacD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MacD

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2001
ik heb niet echt een probleem met een router maar ik wil graag advies van "de kenners" (en niet verkooppraatjes in de winkel aan horen) overeen goeie router. In een Pc magazine las ik iets over een sweex router die erg goed moet zijn en betaalbaar. Een maat van me raade Belkin Router aan ziet er mooi uit (en dat doet ie) schijnt ook erg goed te zijn maar daar is de prijs ook naar. Wat is jullie advies inderdaad wat investeren in een hele goeie of kan ik voor mijn thuisnetwerk van 3 Pc's ook voor de Sweex router gaan (of ander merk) voor minder geld ?

Ik zou geen linksys nemen, heb ik alleen maar trouble mee, maar misschien heeft iemnand met adsl er goede ervaringen mee?:D

ik heb goede ervaringen met Draytek routers, heb zelf de vigor2200e en die werk perfect ;)

Draytek Vigor 2200E,
prima ding en groot gebruikersgemak middels een webinterface. :thumb:

edimax router werkt super (55€ bij mycom.nl), 3com (80€ bij ELAK) werkt ook mooi, maar cisco rules :D

Held

Geplaatst door m@rio
Ik heb weer goede ervaringen met e-tech

Ik ook...Alleen schijnt deze niet te werken met de nieuwe Motorola Modems die Casema in Den Haag gebruikt...Misschien dat hier nog nieuwe firmware voor komt...

ik ga ook voor de router van sitecom 4S DC-202
kabels er in knallen en klaar ben je

maar als ik het zo samenvat is er dus niemand die ervaring heeft met Belkin of Sweex?

draytek

Zowel thuis als op mijn werk hebben we draytek routers. Werken perfect, makkelijk te configureren (je kunt eerst een simulatie doen op internet) en heeft veel mogelijkheden. De meeste zijn draytek 2200 modellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan