Welk mobiel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

HAMMAR

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2001
Hey lui,

Ik ben helemaaaaaal niet thuis is de wereld van mobieltjes. (te oud, haha)
Wel hoor ik soms te gekke beltoontjes en heb gehoord dat je zelf gemaakte of bewerkte midi-file's via de p.c. naar je telefoon kan uploaden.
Da's nou echt iets voor mij als muziekfreak zijnde.
Kan dat ook met die zgn. polyfone beltonen??
Welke mobieltjes zijn hiervoor geschikt??
Waar kan ik hier info over vinden.

Heerlijk, straks een mobieltje met alleen maar YES-melodietjes ;-))

HAMMAR

Er zijn heel veel mobieltjes tegenwoordig die je zelf kan voorzien van beltonen en/of plaatjes. Alleen bij sommige moet je dat via WAP/GPRS doen. Is omslachtig vind ik zelf en kost geld. Ook zijn er telefoons waarbij je een kabel meegeleverd krijgt die je op de pc kan aansluiten, dan wordt het al een stuk makkelijker. En dan zijn er ook nog toestellen die een infraroodpoort hebben, als je dan op je pc/laptop er ook 1 hebt kan je via die weg beltonen en plaatjes overzenden. Ik denk dat het handig is om eerst bij een aantal gsm-winkels op internet te kijken wat er eigenlijk allemaal op de markt is en wat je eigen wensen zijn. Begin b.v. op gsm.pagina.nl , daar vindt je links naar online gsm winkels. Bij de eigenschappen van de toestellen die je daar ziet, staat ook vaak bij wat er extra bijgeleverd wordt. Bij de bekendere merken zoals Nokia, SonyEricsson,Siemens heb je trouwens het voordeel dat je vaak van internet kant en klare beltonen en plaatjes kan downloaden (vaak tegen betaling).
Succes bij het uitzoeken.
Erik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan