Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat de kreten beter / slechter minder op zijn plaats zijn. Ik denk dat kreten als "aan te raden" of "niet aan te raden" handiger zijn, louter en alleen op basis van het "anders" zijn.
De P4G heeft bijvoorbeeld PCI-E terwijl de P4S AGP heeft. Daardoor denk ik dat de keuze mogelijk al snel bepaald is. Aan de andere kant............ het omgekeerde gebeurt met USB, daarop "scoort" de P4S "sneller".
Ik denk dat heteen je met het ding gaat doen bepalend zou kunnen zijn welke het wordt.
DAAROM schreef ik: "Ik denk dat hetgeen je met het ding gaat doen bepalend zou kunnen zijn voor welke het wordt."(ik heb niet veel verstand van).
ASUS P4GPL-X of ASUS P4S800?
Ik kan het nergens vinden en ik heb deze allebei, nou maak ik 1 goede pc en 1 ***ding die ik weggooi. Welk moederboord kan ik beter in mijn goeie pc plaatsen?
Nee, je hoeft 'm niet aan te passen. Ik bedoel alleen dat er m.i. geen sprake is van slecht of goed, alleen "anders". Het ene bord heeft geen pci-e, terwijl datzelfde bord wel USB-2.0 heeft en dat andere bord, dat wél pci-e heeft, "slechts" USB-0 bezit.
DAAROM schreef ik: "Ik denk dat hetgeen je met het ding gaat doen bepalend zou kunnen zijn voor welke het wordt."
Door een dergelijke opmerking wek je anders niet de indruk dat je er weinig verstand van hebt.....................
Ik heb mij overigens vergist v.w.b. mijn USB snelheid opmerking (Ik had het woord Highspeed over het hoofd gezien). Beide borden hebben USB 2.0 Dus dan zou je je keuze moeten laten bepalen door de videokaart die je hebt: AGP of PCI-E ?
Er zijn vier varianten van USB, waarvan alleen de eerste drie op dit moment in gebruik zijn:
USB 1.0: 1,5 Mbit/s (low speed)
USB 1.1: 12 Mbit/s (full speed)
USB 2.0: 480 Mbit/s (high speed)
USB 3.0: 4800 Mbit/s (Super speed)
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.