welk moederbord moet ik kiezen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

autotrein

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2008
Hallo Beste mensen,
ik ben van plan om een nieuwe computer te kopen bij alternate,
ik ga dus ook een nieuw moederbord kopen maar ik zou me god niet weten welke ik moet kiezen, ik wil men nieuwe pc voor game dus het moet niet te zwakjes zijn
het bedrag ligt ongeveer bij de 200 euro, het mag iets meer, het mag iets minder
Waarschijnlijk word de:
prossesor: Intel® Core™ 2 Duo E8500
Grafische kaart:XFX GTX280
iemand een suggestie?

Alvast bedankt
Mvg Aleks van Heeren

Allereerst even dit: bespaar jezelf een enkel tientje en neem de E8400. De E8500 is duurder en slechts een fractie sneller (5%), dat ga je echt niet merken.

Als je echt een extreem moederbord wilt voor je 200 euro kun je aan deze denken: http://www.alternate.nl/html/produc...1058436/?tn=HARDWARE&l1=Moederborden&l2=Intel
Als je een aparte CPU koeler koopt (in plaats van de boxed fan) kan het zijn dat ie niet past vanwege de heatpipes rond de processor.
Let hier even goed op.

Laatst bewerkt:
Veel. Gemiddelde ligt tussen de 60 en 100 euro.
Maar dit bord is wel zeer goed en gaat nog wel een tijdje mee, daar zit dan uiteraard ook een groter prijskaartje aan vast.

Maar even die CPU ventilator, als je er mee gaat gamen raad ik je sowieso aan een goede te kopen van bijvoorbeeld Arctic Cooling, Coolermaster, Scythe of Zalman. Of heb je er al eentje in gedachten?

Ik had bij reacties gelezen dat Alternate Arctic-Cooling Freezer 7 Pro aanbeviel maar dat staat nog niet vast

onderdelen

De drie belangrijkste dingen zijn :
1 prossesor
2 grafische kaart
3 moederbord

1 intel® Core™ 2 Duo E8400 (aangepast)
2 XFX GTX280
3 Asus Striker Extreme

Gaan denk je deze drie goed met elkaar werken zonder problemen?
en heb ik nog meer onderdelen nodig?
de normale onderdelen zoals een muis, beeldscherm en toetsenbord heb ik.
de koeling wordt: Arctic-Cooling Freezer 7 Pro
maar is er nog iets heel belangrijks?

groetjes Aleks

Je zou bijvoorbeeld ook dit moederbord kunnen overwegen, zit al een CPU koeler bij en MSI is goed merk voor moederborden: http://www.alternate.nl/html/produc...1071978/?tn=HARDWARE&l1=Moederborden&l2=Intel
Heeft ook heatpipes dus je moederbord en processor worden goed gekoeld.

Maar deze onderdelen heb je nodig:
Processor, moederbord, cpu fan, casefans, harde schijf, koelpasta (voor processor), ram geheugen, kast, monitor, audio, muis en toetsenbord..

hartelijk bedankt voor je hulp ik heb nu genoeg informatie om een sterk gem computer te kopen,

noogmaals bedankt
groetjes Aleks

hartelijk bedankt voor je hulp ik heb nu genoeg informatie om een sterk gem computer te kopen,

noogmaals bedankt
groetjes Aleks

Geen dank!
Welk moederbord ga je trouwens nemen?
Ben bang dat die Arctic Cooling niet gaat passen op de Asus moederbord vanwege de hoge heatpipes, zonder hem een beetje te verbouwen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan