Welk moederbord moet ik nemen en uitleg over mijn moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook als ik bijv. eerst iets installeer en dan de geheugenkaart erin zet?
[OMG].. kan er ook nog iets staan op de extra geheugenkaart of harddisk ofzo van 80gb?
Anders kan ik net zo goed gelijk voor een nieuwe pc sparen.
Maar ik ben net akkoord gegaan met die 15 euro dus ik zal wel kijken wat ik ermee kan.. Misschien dat iemand die ik ken nog een vista of xp heeft liggen.. :(

Hoi,

Alleen de c schijf (hd ) wordt dan opnieuw geinstalleerd dus externe of andere hd of usb sticks niet .
Maar zoals ik al eerder schreef ik zou het eerst zo proberen

Okee.. Dank je.
Ik zal het eerst uitzoeken met de 'andere' moederbord.. Mocht het niks worden dan zal ik alvast gaan sparen voor een nieuwe pc. Zal nog wel een paar maandjes gaan duren dan maaar sparen kan geen kwaad :D

Groetjes,

zeker niet, misschien lees ik nog wel of het gelukt is?:thumb:

Okee dat zal ik aan mijn vader overlaten.
Maar is het zo dat er misschien een nieuwe XP of Vista of iets dergelijks erop gezet moet worden, op een nieuw (tweedehands) moederbord?

Niet aan Vista beginnen op deze pc, je hebt maar "Mem 256 M" en dan ga ik er dus van uti dat je 256 mb geheugen hebt. Vista heeft minimaal 1024 nodig en wil je echt lekker vista draaien is 2 gig nog beter. Dat zou dus betekenen dat je wel meer geld meot gaan utigeven aan deze oude pc.

Dat is ie in mijn ogen niet waard.

Heej,

Ik heb mijn moederbord binnen gekregen maar nu zit ik even met die koelpasta.. Mag het ook koelvloeistof zijn of is dat gevaarlijk?

IK heb inmiddels al koelpasta besteld maar ik kan hem toch wel even zonder pasta proberen te starten? Kijken of hij het uberhaupt doet?

Nee, niet doen. De koelpasta heeft een specifieke functie en het is mogelijk dat de boel zonder pasta doorbrand.

Kan je niet gewoon bij je lokale pc boer en tubetje halen? Is nog sneller ook.

Ik heb hem naar de hobbyist gebracht en die heeft hem aan de praat gekregen. Schijnt dat ik hem verkeerd om had geplaatst maar dan moet die vorige ook op de kop zijn geplaatst want ik had alles precies zo terug gedaan zoals het zat.
Maar goed, hij doet het weer. Ik kan hem morgenochtend ophalen. Tubetje is al onderweg want de computerwinkel hier is tot 4 jan. gesloten!.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan