Welk moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rimsic

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
15 jan 2005
Ik ben een beetje een systeem samen te stellen. Wat het allemaal gaat kosten. Nu zit ik te kijken bij de moederborden.

www.pccity.nl Moederborden > AMD

Ik wil me pc gebruiken voor school / grafische software om mijn websites mee te maken. En wil ook redelijke games kunnen spelen. Weet iemand iets goeds daarvoor? En bijvoorbeeld wat ik voor processor erbij kan doen.

Ik wil de oude discussie niet oprakelen maar mijn voorkeur gaat uit naar intel/pentium en als mobo bv asus of abit.

H

geen discussie, maar waarom een intel of een amd. ? Wanneer kiest iemand voor intel of amd.

Dat zeg ik, dat wordt de aloude discussie.

Ervaringen en een slecht verleden spreken in mijn geval in het nadeel van AMD, ik weet dat ze tegenwoordig praktisch net zo stabiel zijn etc...etc... maar toch het aantal problemen wat ik [en ik ben niet alleen] tegenkom is dusdanig dat ik...etc...

dus ik kies tot op de dag van vandaag voor intel of amd obv ervaringen/beschadigd vertrouwen en overtuigingen.

Vaak kom ik bij mensen thuis voor pc zaken en de athlons hebben tot nu toe het meest werk veroorzaakt vaak in combinatie met achteraf niet zo geheel goed samenwerkende kaarten etc...

Door mijn slechte ervaring met Pentium ben ik overgestapt op AMD64 met ASUS moederbord en het draaid tot nu toe perfect.
Video bewerken alles gaat zonder problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan