Welk moederbord?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveDave

Gebruiker
Lid geworden
1 nov 2006
Beste allemaal,

Ik heb een moederboord van iemand gekregen maar weet niet voor welke pc hij is, kunnen jullie daar iets zinnigs over zeggen.

Gegevens: 0FG114
D P/N: 0FG114
PPID#: CN0FG1141374061200S7

Reptide Skydrive
REV A01

Mvg

Dave en alvast bedankt!!!!:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik vermoed dat het gaat om een dell motherboard socket 7 word veel gebruikt voor grote servercases.ik zal kijken of ik nog wat info kan vinden heb je mischien een foto. Ik ben eruit het is van de dell c610 moederbord dit is zo oud als de weg naar kralingen het was nog voor de socket 7 pentium 1 en amd kon ook zijn processor erin kwijt de wel bekende k6 processor dit wat eigenlijk de opvolger van de 66mhz processor leuk voor in de vitrine kast of je moet de processor nog hebben oja je kan er nog edo rammetje op kwijt. Ik hoop dat je zo genoeg geinformeerd bent en succes

Laatst bewerkt:
moederbord

Hoi,

Ik moet je helaas teleurstellen het is een gloednieuw moederbord,zelfs nog in originele verpakking en doos :eek: Het eeste klonk beter,
ik vermoed dat het gaat om een dell motherboard socket 7 word veel gebruikt voor grote servercases
Groetjes Dave:thumb:

Weet niemand verder wat voor een moederbord het is...????

vast een hele domme vraag maar als de originele doos er nog omheen zit staat daar vaak een schat aan informatie op over de inhoud. En met geluk zit er nog een boekje bij ook!

Verder als hij zo nieuw is is waarschijnlijk de winkel waar hij gekocht is te traceren.

dit alles zou wel niet het geval zijn......

Ook zou het handig zijn om het type socket te vermelden, als die anders is dan socket 7, het merk en type van de north en southbridge, en alle vermeldingen op de AGP poort, indien aanwezig, of tussen of op de PCI of ISA sloten, ook alle gegevens van de bios, kan helpen.

dit vond ik op de achterkant...

p/n j6238 foxconn

en dit staat er ook nog..
intel
FW82801FB
F524IB87
SL7AG
INTEL

dit heb ik zelf gevonden op googleDell Foxconn LS-36 motherboard.

Socket 775

4 DIMM memory slots

2 SATA slots

3 PCI

1 IDE

ON-board LAN, Sound, and Video

Drivers available on Dell’s website

geen idee wat dit inhoud ben een leek

Laatst bewerkt:
Ik kan hem hier niet vinden, denkelijk een oem bord, gemaakt voor Dell, daar zoeken is helemaal een crime, als je het type van de pc niet weet.

Ik kan hem hier niet vinden, denkelijk een oem bord, gemaakt voor Dell, daar zoeken is helemaal een crime, als je het type van de pc niet weet.

Waarom al die moeite om het uit te zoeken?
start>>uitvoeren>>dxdiag
Beetje bijdehand maar goed.

Kevin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan