welk moederbord ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vinootje

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2011
Berichten
153
Heey ik wil mijn e4500 overclocken en ben in het bezit van een asus p5ld2-vm/s in de bios kan ik niet overclocken. wij hebben een 2e pc thuis staan met het moederbord Foxconn N15235 die heeft wel de optie overclocken in de bios.
nu wil ik maandag middag mijn asus p5l2-vm/s in de andere pc doen en de foxconn n15235 in mijn pc doen zodat ik mijn e4500 kan overclocken wat zeggen jullie is de foxconn even goed of beter ?
mijn asus p5ld2-vm/s is 6 jaar oud ik weet niet hoe oud de foxconn is. maar qua specificaties welke is dat sneller ?

ik heb ook gekekgen of mijn processor er wel in kan mijn e4500 is een lga 775 socket en de foxconn heeft dat verder gerbuitk het andere systeem ook een oude kabel voor de cd-rom speler. die connectie zit ook op de p5ld2-vm/s
 
Ik zou als ik was eerst kijken of je met het Foxconn mobo alleen de CPU overklokt, en niet de frontbus ook, dit is nog wel eens het geval bij oude moederborden en kan zeer veel schade aanbrengen aan zowel je CPU, moederbord en RAM.

Mvg
 
bedankt voor de info !

het is al een tijdje geleden en eidelijk heb ik een reactie Yaay !

maar ik heb al iets anders

ik heb mijn asus p5ld2-vm/s + mijn e4500 op mijn kamer staan voor de sier want wil het niet verkopen. ook al krijg ik er zon 60 euro voor wat ik niet snel krijg voor dat oude ding.
maar het is zo ik kreeg het 4 jaar geleden op mijn verjaardag en was mijn 1e pc. koste die tijd 900 euro + 18 inch schermpje
daarom wil ik het neit verkopen jullie zijn vast benieuwd wat ik nu heb

Moederbord : (was een Asus p5ld2-vm/s Nu ASRock N68 VS3 UCC)
RAM : (Was 2GB DDR2 667MHz Nu een 4GB DDR3 1600MHz) ben van plan eind februari nog een 4GB aan te schaffen natuurlijk de zelfde)
CPU : (Was een E4500 Dual Core Nu AMD X4 640 Quad core 3GHz) las dat amd de prijzen verlaagde dus kocht ik die mooi.

Nu heb ik die 3 dingen ongeveer 3 weken geleden gekocht.
maar 2 weken geleden begaf mijn hd 4350 het niks aan te doen jammer !

aangezien ik nu net 110 euro heb besteed aan 3 nieuwe spullen wil ik eerst sparen voor een videokaart.

sparen gaat lang duren aangezien ik 14 jaar ben en een laag inkomen heb

en dan zul je dit hebben !

bedrijf waar je folders voor doet is overgekocht en het bedrijf die het gekocht heeft heeft zijn eigen bezorgers dus stop ik naar 1 januari (alle bezorgers van het bedrijf)
ik kan in de supermarkt werken als ik 15 ben maar dan ben ik pas op 15 maart.

dus inkomen heb ik niet echt veel

DAAROM ben ik nu bezig via youtube's met giveaway;s en hopen dat ik een videokaart kan winnen

maar dan het volgende probleem dan kan mijn voeding het niet aan !
dus moet ik een voeding kopen

ik koop geen dure ik koop een 750watt voeding atx voor 36 euro.

maar je weet het als je een folder wijk loopt ga je met kerst kaartjes langs de deuren brengen en dat heb ik de afgelopen 2 weken gedaan en verdiende totaal ongeveer 90.70 wat veel is voor een wijk met aleen industrie !

je zou denken iets door sparen en hij heeft een videokaart en voeding

ik heb eigelijk totaal 110,70

maar ik wil neit als ik bijvoorbeeld 150 euro heb gespaard en als ik de 180 bereik dat ik dan gelijk een voeding van 36 euro koop + videokaart van 110 euro = 146 euro dat ik nog maar 4 euro over heb.

dus probeer ik via giveaway's te winnen en dan koop ik later wel een videokaart

uiterste datum 15-03-2013 als ik dan nog geen videokaart heb gewonnen koop ik hoogst waarschijnlijk een XFX 7770 Double Dissipation + een 750watt voeding

groetjes vino
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan