Welk programma is dit meegemaakt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FallinStar

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2003
Berichten
161
Op deze site : http://www.nma-ict.nl/
staat links een menu met dat geel erin en de tekst productinfo enz enz ...
Ik wil weten hoe je dat menu kan maken... Ik weet dat er een programma voor is maar hoe die heet dat weet ik niet meer :rolleyes:

Ik heb het programma zelfs op mijn computer gehad maar weer verwijderd omdat ik dacht dat ze er toch niks aan vonden .. Stom stom stom .....
Dus nu weet ik het niet meer hoe dat heet! :confused:
Want het is de bedoeling dat ik ook zoiets ga maken voor een bedrijf .... zoals die site eruit ziet ..
maar misschien zijn er meerdere of verschillende programma's voor om een uitschuifmenu te maken ...
Ik hoef niet speciaal dat programma waar hun het mee hebben gemaakt maar gewoon een programma waar ik een uitschuifmenu mee kan maken!

Hopelijk een beetje duidelijk en anders hoor ik het wel!!

Thnx
 
is het geen plaatje? en zijn die letters gewoon links? ander denk ik met java


maar volgens mij html
 
Is gewoon een plaatje waarin ze met sectors (gewoon HTML) een gedeelte markeren voor een link.
 
d'r zit ook geen frame in. het is gewoon een (achtergrond)plaatje met een hyperlink, waar je op het plaatje ook op klikt, je komt steds bij hetzelfde uit, simpel dus.
 
..en het is ranzig geprogrammeerd, Phoenix vindt het maar niks.
 
OKe dan ,

maar zijn er geen programma's om een uitschuifmenu mee te maken?? Want ik heb die zeker op mijn computer gehad en wat ze daar hebben gemaakt lijkt er wel enorm op ...
maar zoals ik al zei heb ik die verwijderd ... :confused:
 
euhmm je moet wel kijken onder: "Productwijzer" he

dat is egt wel met een programma gemaakt hoor en niet met html,
bv de links Cisco, HP enz zijn wel met html gemaakt maar klik es op Components/storage en dan zie je dat et mooi uitschuift :)

mooi gedaan zou ik ook wel willen weten hoe :)
 
Juist JenszZzZz dat is wat ik precies bedoel! :D

@ caveman tis heel handig zo'n script maar tis niet wat ik zoek ...
ik zoek echt een programma die uitschuifmenu's maakt.
misschien dat iemand het nog weet?!

alvast bedankt :thumb:
 
Ehm...

De meeste uitschuif menu's worden zelf gemaakt.
Of je begint met een bestaand menu en je past het zelf aan.

Als dit een beetje hoog gegrepen is (maar, hoe leer je het anders) kan je de sothink dhtml menu builder gebruiken

het menu in jouw voorbeeld pagina is gemaakt met xara webstyle en xara menu maker:
http://www.xara.com/products/menumaker/
Verder is de pagina zelf met frontpage opgemaakt.

t.
 
Ik ga het programma ff bekijken ik heb 't net binnen , ben benieuwd .
En idd de rest van site is gewoon heel gemakkelijk met frontpage gemaakt!
Maar we gaan eens ff aan de slag met Xara en dan zien we wel verder of ik het kan gebruiken voor de website ja of nee!

Maar in ieder geval bedankt! :thumb:
 
Vergeet je 'noscript' tags niet, je hebt mensen (zoals ik ;)) die javascript uit hebben staan :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan