Welk programma is het beste in IP verbergen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamefreak23

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2013
Goedemiddag.
Ten eerste , ik weet niet of dit de goede sectie is.

Door naar mijn vraag.
Ik wil graag mijn IP verbergen/een ander IP gebruiken.
Ik gebruik momenteel PrivateTunnel , maar jammer genoeg kan je daar maar 100MB gebruiken en dan moet je hem kopen.
privatetunnel.jpg

Nu wil ik dus een gratis en beter programma hiervoor.
Ik heb SafeIP geprobeerd , maar die was:
(1 Niet werkende
(2 Heb er 3 uur over gedaan om te verwijderen

UltraSurf wou ik proberen , maar mijn antivirus (G Data) begon te gillen toen ik dit downloadde. Nog even voor de zekerheid met VirusTotal gescand en die vertrouw ik zeer. Die zei ook dat dit niet vertrouw baar was.

Ik hoop dat jullie suggesties hebben.

Hallo,

Waarom wil je je IP Hiden?

Je ouders hebben toch allang op internet geploft;), omdat ze daar gewoon mee serven, dat heet NAT(Network Address Translation).

Ik wil dit omdat ik o.a. op school geblokkeerd word van verschillende websites. Ik gebruik nu HideMyAss extensie voor Chrome. Ook probeer ik CyberGhost VPN te gebruiken , maar dat wil niet werken. Ga ik nog naar kijken :thumb:

Any ideas left?

Als de systeembeheerders een beetje slim zijn zorgen ze ervoor dat alle poorten behalve 80, 53, 443 en nog een klein aantal. Hierdoor zal een VPN totaal geen nut hebben tenzij je een VPS hebt en hier de poort van bijvoorbeeld openVPN kan instellen. Een ander idee is tor. Dit zal je waarschijnlijk wel kunnen gebruiken.

Succes!
Groetjes Sentmen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan