Ik wil graag een programma hebben om de temperatuur van mn pc op te meten. Eerst gebruikte ik Speedfan, maar die bleef constant 88 graden :shocked: aangeven, maar ook in t startschermpje gaf hij een melding met t een probleem iets te controleren (unable to use VIA686 sensors (Bad I/O Base).. Kan t daaraan liggen dat ie mn temperatuur niet kan beoordelen ofzo?
Ik heb mn pc net ff leeggezogen *kuch kuch wat een stofnest*, maar toch blijft er bij Speedfan 88 staan..
Hoe krijg ik mn temperatuur (als t echt 88 graden is) in een kjorte tijd omlaag, anders heb ik hier dalijk een gesmolten pc liggen..
Ik heb een Compaq PC uit '99 met 533Mhz, 128MB Ram, 16MB Videokaart, euhhh nog wat?
Ik heb mn pc net ff leeggezogen *kuch kuch wat een stofnest*, maar toch blijft er bij Speedfan 88 staan..
Hoe krijg ik mn temperatuur (als t echt 88 graden is) in een kjorte tijd omlaag, anders heb ik hier dalijk een gesmolten pc liggen..
Ik heb een Compaq PC uit '99 met 533Mhz, 128MB Ram, 16MB Videokaart, euhhh nog wat?