Welk racestuur is beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rubbels

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2011
Hoi,

Ik ben van plan om een nieuw racestuur te kopen. Ik zit te twijfelen tussen de Logitech MOMO en de Logitech Driving Force Pro.

Kan iemand mij de volgende dingen vertellen:
-Wat zijn de verschillen tussen deze twee?
-Welke van de twee is beter?
-Welke blijft naar jullie verwachting nog langer ondersteund voor de nieuwste racegames?

Alvast bedankt!

Is deze supported voor Dirt 2 en 3?
En dit is ook niet echt mij prijsklasse..... :$

Momo is volgens mij al redelijk oud. IK heb hier zelf de Driving Force GT, de grote/geavanceerde broer van de Driving Force Pro. De feedback is prima, en ik heb eigenlijk weinig te klagen over het stuur. Tjah, enkel dat er wat geluid uit komt. (Hebben heel veel sturen als je ze rond draait. Is het mechanisme in het stuur zelf).

Elke stuur is ondersteund door (bijna) elk spel, het is de force-feedback functie van het spel dat op orde moet zijn, wil jij een realistisch gevoel krijgen met een realistische stuur.

Tussen de Momo en de Pro, zou ik voor de GT gaan :rolleyes:

Maar de GT is bijvoorbeeld niet supported voor Dirt 2:
http://community.codemasters.com/fo...2963-dirt-2-supported-controllers-wheels.html

Dirt 2 en 3 zijn eigenlijk ook de voornaamste reden dat ik een nieuw stuur wil....

Heb nu een Speedlink 4 in 1 Force Feedback Racing Wheel (SL-6690). Deze wordt niet gezien door Dirt 2. Ik kom er nu net achter dat er drivers bestaan voor dit stuur, kan het zijn dat ie dan wel werkt bij Dirt 2 als ik de drivers installeer?

Laatst bewerkt:
Erh, ik heb Dirt2 prima kunnen spelen op de DFGT hoor..

For the DFGT users, just select the profile for Logitech Driving Force Pro. Because that is essentially what it is. The only differences between the GT and the PRO are the special dials for Gran Turismo, everything else is identical.

Ik geloof jou wel hoor!
Ik zei alleen wat er op de pagina van het forum staat.

Ik ga trouwens denk ik voor de MOMO. :D

Het wordt helemaal geen nieuw stuur! :D

Na het installeren van de driver van mijn Speedlink stuur pakken Dirt 2 en 3 het stuur gewoon! :D:D

Toch bedankt voor het meedenken!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan