nielsdekorver
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2002
Ik ben bij vrienden langs geweest, en daar op die computer van hun echt iets helemaal niet goed! Zowiezo denk ik dat er een rare versie van MSN messenger op staat (buiten de echte), want als de computer opstart dan start de normale versie van messenger op, maar zelfs al ben je daar niet ingelogged is er 1 versie van messenger die op de achtergrond ergens opent. Dit is alleen te merken als je je wachtwoord opslaat, want mensen kunnen met jou chatten, terwijl je zelf van de echte versie denkt dat je niet ingelogged bent. in taakbeheer kan ik alles wat op MSN messenger lijkt beeindigen, en toch blijft deze stille versie open. Kan iemand mij mischien duiden op de "verkeerde" programma's die zowiezo niet op een computer horen?? Het is niet mijn computer, dus weet ik niet wat alles is, en bij hun weten ze toch niet genoeg van computers om te weten wat wel of niet op de computer zit/hoort. Ik zal ook in een volgend bericht even de RUN folder van REGEDIT laten zien, michien dat iemand het gelijk ziet, welk programma nou fout is.
Verder, bij het opstarten, staat de computer even 30 seconden stil, de computer is gewoon stil, is een beetje moeilijk uit te leggen, maar er gebeurt in die tijd echt niks, het lijkt net of de computer bevroren is, maar na 30 seconden gaat hij door met laden van de rest van windows.
Hopelijk is het een klein beetje duidelijk. Alvast bedankt voor aankomend commentaar..
Niels
Verder, bij het opstarten, staat de computer even 30 seconden stil, de computer is gewoon stil, is een beetje moeilijk uit te leggen, maar er gebeurt in die tijd echt niks, het lijkt net of de computer bevroren is, maar na 30 seconden gaat hij door met laden van de rest van windows.
Hopelijk is het een klein beetje duidelijk. Alvast bedankt voor aankomend commentaar..
Niels