Welk scherm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry91

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuw 22' beeldscherm maar ik weet niet waar ik op moet letten.
Ik heb nu een 19' scherm en ik dacht laten we nog iets groters nemen.
Ik heb al wat rondgekeken op internet (alternate.nl) maar er zijn zoveel soorten dat ik in de war raak.
Ik zoek een scherm dat geschikt is voor vanalles onder andere gamen.
Ik heb de Geforce 9600GT als videokaart.
Het beeldscherm moet niet te erg blinken (kijkhoek 170graden)
Prijs maakt niet uit (rond 200euro)

Alvast bedankt:thumb:

Zal ik eens kijken voor wat leuks dan maar ?

Laatst bewerkt:
Merk je verschil tussen 5ms of 2ms (responstijd)
Ik zal wel weer tegengesproken worden, maar volgens mij merkt een normaal mens daar helemaal niets van :D

Of is acer niet zo goed in monitoren
Ik heb al een flinke hoeveelheid Acers gehad, en ze zijn me nog nooit tegengevallen. Meestal hebben de monitoren niet hele extreme specificaties, het zijn gewoon nette en vooral robuuste monitoren, certainly build to last! Ik zou met mijn ogen dicht weer een Acer monitor kopen, prijs/kwaliteit verhouding is echt sterk.

Behalve de specs en prijzen op internet te vergelijken, moet je eigenlijk ook gewoon even een winkel binnenlopen om je top 5 even te bezichtigen. Er zijn zoveel factoren die niet beschreven worden met cijfers; als je favoriete monitoren naast elkaar staan zul je duidelijke verschillen zien, die je keus sterk kunnen beinvloeden. Als je een keus hebt kunnen maken, zou ik die vervolgens in een webshop kopen :thumb:

(oh ja, en als je een monitor met speakers hebt gespot, probeer deze dan alsjeblieft niet uit. Is beter voor je oren. Er zijn gewoon dingen die niet gecombineerd moeten worden. Speakers in monitoren is daar één van. Netwerkkaarten in koffiezetapparaten is een tweede. :D)

Laatst bewerkt:
nog een dingetje als ik een 22" scherm koop kan mijn videokaart dan wel de hogere resolutie aan?
Nu kan ik alleen tot 1280x1024 (met een 19"scherm)
heb een geforce 9600GT 512MB
Alvast bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan