Welk spel is dat iets met:Winter(sport)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
We hadden vroeger bij mij op school oude brak: (Windows 3.11) en daar zat een spel op met iets van Winter(sport) .exe Weet iemand welke spel dit is en waar je het kan downloaden?
Vanaf wanneer is het trouwens legaal om gratis spellen te downloaden, ik neem het aan dat het niet illegaal is om voledige versies van betaalde CD-Rom spellen van 10 jaar terrug te downloaden waarvan de originele CD-Rom al lang niet meer te koop is.

Ik heb laats Win95 geinstalleerd met behulp van MS-DOS 6.22 en een CD-Rom driver, maar als je deze nu niet hebt en ook geen Bootdisc hoe moet je Win95 dan installeren.

Overigens waren somige van die juffen ook niet echt bij 1 kende Win95 niet eens terwijl deze toen allang uit was.
Als je je PC alleen gebruikt voor het uitypen van word documenten is het dan noodzakelijk om over te stappen van Win95 naar Xp.

Speelde ik vroeger ook altijd!

Dit moet em wezen:
http://www.abandonia.com/games/nl/78/WinterChallenge.htm

screen_38153_3_The_Games_-_Winter_Challenge_2.jpg

screen_38153_4_The_Games_-_Winter_Challenge_3.jpg

Laatst bewerkt:
--

Ja inderdaad Muurhond dit spel ja, Nou bedankt hoor!

Laatst bewerkt:
Vanaf wanneer is het trouwens legaal om gratis spellen te downloaden, ik neem het aan dat het niet illegaal is om voledige versies van betaalde CD-Rom spellen van 10 jaar terrug te downloaden waarvan de originele CD-Rom al lang niet meer te koop is.

Van zodra de kopieerbeschermingsrechten van het spel vervallen. Maarja, die achterhaal je niet zomaar, en dat kan best nog eens 40 jaar duren.

ik heb dubbel geklikt op winter exe maar er komt een zwarte beeld op mijn scherm en die blijft er zolang als ik crtl alt delete ga klikken anders blijft hij zwart en wacht ik meschien hel lang dus wie helpt me daar bij omdat ik er echt niet uitkomt ik heb windows xp daar licht het zeker niet aan maar ergens anders meschien moet je een krack downloaden om die spel te spelen maar dat is het niet of je moet iest kopieren ik weet het niet daarom vraag ik meer informatie over deze spel

marty

en meschien kan iemand me ook helpen met iest anders als iemand deze spel kent het heet Worms realtime het is afkomstig uit tjechie die spel en ik he die gedownload en geinstaleerd maar hij doet het niet hij zegt dat de bite map failed ik weet dat het betekent in de zin dat die bite map niet doet. dus ik vraag aan jullie help maar daar ook bij of kent niemand die spel dan kan ook nouw bedankt voor alles

marty

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan