Welk systeem is geschikt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertje167

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2010
Ik heb een grote ruimte van 60 bij 15 meter. In alle 4 de hoeken van deze ruimte moet een draadloze(!) speaker komen te hangen die aangesloten zitten op een cd speler (met ipod dock) die ergens in deze ruimte staat. Is dit mogelijk? Als ik zoek, vind ik alleen maar home cinema systemen etc.

Bij voorbaat dank.

Ehh .. wat dacht je dan?
Dat je vier speakers met een geschikt vermogen (om een ruimte van 90m2 aan te kunnen) rechtstreeks op een cd-speler kan aansluiten?
Daar heb je dan toch een versterker voor nodig ..... dácht ik zo.

Ja die versterker moet er ook nog tussen. Bestaat dit kant en klaar? Het liefst zo goedkoop mogelijk, max 2000 euro.
Gr.

Logitech heeft veel draadloze muziek systemen, zoals de squeezebox touch, deze heeft ook een Ipod app waarmee je de squeezebox kan mee bedienen. Ook kun je eens kijken op de sonos site. Draadloos lijkt me moeilijk misschien weet iemand anders dat. (60x15 toch niet je woonkamer?)

Laatst bewerkt:
Heb nu iets gevonden:
http://www.sony.nl/product/mfi-ipod-speaker-docks/air-sa20pk

Dit is wat ik zoek. Alleen is deze niet meer beschikbaar. Weet iemand hier een variant van?

Kennelijk heb je je eisen al aangepast, want deze bedient twee 'hoeken' en geen vier zoals je eerder aangaf.
Waarom denk je dat deze set in staat is een ruimte van 90m2 van goed geluid te voorzien?

Maar als je nou toch zo enthousiast bent over deze (mis ...?)koop:

http://www.kieskeurig.nl/ipod_speak...2S7097320833&gclid=CMnE_9jo4qcCFYaHDgodOxnY-Q

... dus kennelijk nog wél te koop.

Laatst bewerkt:
Ja ik was weer iets te snel. Zo'n systeem is de bedoeling met genoeg kracht om geluid in deze ruimte te voorzien en 4 speakerz.

Hoi,

Ik weet niet of je een mediamarkt in de buurt hebt, maar in hun laatste 'magazine' van maart staat een heel artikel over draadloze speakersystems.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan