Welk tekentablet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse131

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
Ik weet niet waar mijn vraag hoort maar ik ben opzoek naar een tekentablet in mijn budget van 150 euro weet iemand iets? Ik zat te denken aan een trust tb 7300 maar een vraag bij bijvoorbeeld de walcom baboo zie ik op plaatjes op internet geen scherm erin zitten zit daar wel een scherm in? Ik wil dus een tekentablet binnen mijn budget van 150 euro met een scherm erin en het liefst erg groot. ( en ik wil ook natuurlijk dat mijn vra(a)g(en) beantwoord worden. Alvast bedankt! Jesse

Ik weet niet waar mijn vraag hoort maar ik ben opzoek naar een tekentablet in mijn budget van 150 euro weet iemand iets? Ik zat te denken aan een trust tb 7300 maar een vraag bij bijvoorbeeld de walcom baboo zie ik op plaatjes op internet geen scherm erin zitten zit daar wel een scherm in? Ik wil dus een tekentablet binnen mijn budget van 150 euro met een scherm erin en het liefst erg groot. ( en ik wil ook natuurlijk dat mijn vra(a)g(en) beantwoord worden. Alvast bedankt! Jesse

Hoi,

Ik heb hier een link voor je. Kijk maar even of hier iets voor je tussen staat?

http://www.wehkamp.nl/Zoeken/Overzicht.aspx?N=186&Nty=1&Ntk=ART&Ntt=Bamboo&cm=no

Even als basis:

Wacom maakt gewoon de beste tablets die er zijn,dus.....

ja weet ik maar die schermen zijn niet zo groot ik wil minimaal een 12 inch. En volgens mij zit in een bamboo GEEN scherm.

Jesse

Hoi,

Dit is de laatste optie die er is voor jou prijsklasse! Anders kom je uit voor Euro 899 bij wacom. En anders moet je er zelf maar een maken.

http://www.bol.com/nl/p/notebooks-p...ine-design-tablet/1003004005818019/index.html

Na.... ik denk dan toch dat ik een serietje hoger de Trust TB-7300 bij alternate €109 dus mekkelijk te betalen!

Bedankt voor de reacties!

Jesse

Na.... ik denk dan toch dat ik een serietje hoger de Trust TB-7300 bij alternate €109 dus mekkelijk te betalen!

Bedankt voor de reacties!

Jesse

Hoi,

Lijkt mij een goed plan;) En veel plezier met je tekentablet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan