welk tft scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter manno
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Hallo
Ik wil een nieuwe monitor kopen ik heb nu een 17 inch benQ met vga aansluiting, maar ik heb een nvidia geforce fx 5500 256mb videokaart met de witte dvi aansluiting en de vga aansluiting en tvout.
Ik wil nu een 19inch kopen met een dvi aansluiting, maar het aanbod is zo groot dat ik niet weet welk tft scherm ik aan wil schaffen.
Ik wil em gebruiken o.a voor video bewerken en ook voor games heeft iemand een advies voor mij?
En wat is nu beter een breedbeeld of gewoon 19 inch?
Mijn budget hiervoor is tot 250 euro maximaal.
ps. is dat verschil tussen de dvi of vga aansluiting echt dat je veel scherper ziet met dvi of zit er maar weinig verschil tussen?
Alvast bedankt,
manno

Voor mij is er maar een antwoord mogelijk:

Samsung Syncmaster 940BW. Een fantastische 19 inch breedbeeld monitor die zo'n beetje overal als beste getest is!! (Heb hem zelf ook:love: )

In die prijsklasse zit in het TN segment, en niet in het S-PVA segment.

Kijk gewoon eerst eens bij Media Markt ofzo, kun je ze vergelijken.

En bij een breedbeeld, kun je beste ook even kijken naar de werkelijke hoogt van het beeld, zo zal een 19" dezlefde hoogte hebben als een 22" breedbeeld.

Uitleg over de soorten.

Dat ding is net zo hoog als die 17" die hij nu heeft.:rolleyes:

Overigens heb ik zelf de 940BF.

Hallo
Bedankt voor de reakties maar ik merk dat het aanbod van de schermen erg groot zijn ik heb ook verschillende sites bekeken maar ik wist dus niet precies wat beter was breed beeld of gewoon 19inch en wat hoger.
Maar met de informatie hier, heb ik toch wel liever een wat hogere uitvoering dus geen breedbeeld.
En nog even de vraag hoeveel het verschilt met dvi of een vga aansluiting is het duidelijk te merken?
En als ik online bestel moet ik dan ook appart de juiste kabels er bij kopen?
Alvast bedankt,
manno

Normaal wordt alles erbij geleverd, en bij Samsung en Philips heb je geen pixelgarantie nodig, die geven die garantie zelf al, bij de andere wel.

Is het niet verstandig deze in een winkel te kopen, en gelijk bedingen om hem te mogen zien, heb ik ook gedaan, voor andere mensen met een ander merk als die 2.

Ook eerst bekijken is handiger, wordt je later niet teleurgesteld, als je hem binnen hebt.

Het is toch een aankoop voor meerdere jaren, en dan weet je toch niet meer dat je er nu meer voor betaald hebt.

Hallo
Nog bedankt voor de reakties ja ik ga nog even verder kijken maar ik weet nu globaal wat van de schermen en daar kan ik wel verder mee.
bedankt,
manno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan