Welk Toestel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aardappelpap

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2009
Dag allen.

Ik ben op zoek naar een juiste keuze en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen. Ik zou graag een fototoestel kopen om wat toffe foto's te kunnen maken en misschien, als de tijd rijp is, ze te bewerken. Prijsklasse houd ik liefst tussen 100 tot 250 euro. Nu, er zijn zoveel merken en de toestellen zien er ook allemaal even goed uit maar welke is nu de beste?

- Goede kwaliteit filmen
- Foto's bewerken
- Gemakkelijk te gebruiken (niet te veel opties!)
- Kwaliteit
- Niet te traag

Alvast bedankt,
Aardappelpap.

Laatst bewerkt:
Welkom bij Helpmij.nl

Olympus is een sterk merk...en niet te duur.
Kijk in de U serie...de 1050SW is waterdicht.......en betaalbaar.

Goede vraag, alhoewel ik niet denk dat veel mensen hier dezelfde mening hebben. Zoals je al zegt bestaan er veel soorten toestellen.
Ik heb zelf goede ervaringen met mijn Sony Cybershot, deze stelt altijd scherp en maakt in vrijwel elke omstandigheid goede foto's. Een paar jaar geleden waren de prijzen nog wat aan de hoge kant, maar ik geloof dat de prijs nu wat aan het kelderen is. Het type dat ik heb (WSC100) is voor zover ik weet niet meer beschikbaar.

Voor het gemak heb ik de link naar de toestellingen met daarbij ervaringen voor je opgezocht op kieskeurig:
http://www.kieskeurig.nl/product/se...ot&pcode=digitalecamera&gq=sony and cybershot

Succes ermee en laat even weten welk toestel het geworden is! :-)

Olympus is een sterk merk...en niet te duur.
Kijk in de U serie...de 1050SW is waterdicht.......en betaalbaar.

Dat ding ziet er vet uit. De 1030 nog mooier, vind ik. Probleem is, waar verkopen ze deze mooie dingen en... wat is de prijs? :p

Bedankt voor die site! Ik ben nog een belangrijk punt vergeten, filmen! Sommige digitale camera's kunnen ook filmen (de meesten eigenlijk) maar deze kwaliteit kan soms tegenslaan, dit wil ik dus niet! :D

Ik heb pas een Canon sx120i gekocht en vind het een fantastisch toestel :thumb:
makkelijk in het gebruik, haarscherpe foto's en film.
Deze camera cost ca. € 250

Dat ding ziet er vet uit. De 1030 nog mooier, vind ik. Probleem is, waar verkopen ze deze mooie dingen en... wat is de prijs? :p

Misschien late reactie (erg laat) maar ik heb de 1030. Top camera, heb hem echt al met veel dingen > skien, snorkelen, zwemmen, sport gebruikt. Ongeveer toen jij die reactie had gezet kostte hij rond de 350 euro. maar ja daar heb je niets meer aan.

Wou t toch even zeggen,

Groetjes Kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan