Welk type moederbord heb ik?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ronald89

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Berichten
2.768
Beste allen,

Ik heb een vraagje;
Hier voor me staat een Packard Bell iMedia 6028 PC met een AMD Athlon 64 X2 5000+ processor. Deze wil ik gaan overclocken, heb ik de FSB en multiplier voor nodig, maar het is mij volledig onbekend welk type moederbord ik heb.
Pc wizard, aida en everest geven allen geen uitsluitsel: "Model to be filled in by OEM producer" o.i.d.
Nu staat er op het moederbord wel de volgende afdruk: MCP68SM-PM
Dankzij Google ben ik er achter gekomen dat het om een Asus mobo met een AM2 socket gaat, Packard Bell noemt hem 'Antonio'.

Hebben jullie enig idee welk type het precies is en waar ik de FSB en multiplier kan vinden?

Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
Mvg Ronald
 
ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat het bij zogenaamde merkpc's niet mogelijk was.
wellicht een medehelpmij'r voor een bevestiging??
 
Inderdaad zijn bij merk pc's zoals Packacrd Bell, Dell, HP, Compaq enzovoort de instellingen in het Bios zeer beperkt.
 
Inderdaad zijn bij merk pc's zoals Packacrd Bell, Dell, HP, Compaq enzovoort de instellingen in het Bios zeer beperkt.

Goed, bedankt voor jullie antwoord!
Ik wacht wel tot deze nog een keer de geest geeft (of in staat is dat te gaan doen), mijn bankrekening weer aangevuld is en dan zet ik er zelf eentje in elkaar :cool:

Bedankt voor de hulp!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan