welk van de twee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

snipnip9

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
hallo,
ik heb 2 processoren een
Intel Pentium D 3.4 GHz
en een
Intel Core 2 CPU 6400 2.13 GHZ
ik wil één van de twee graag gebruiken om te GAMEN ter informatie

bedankt :thumb:

Heb je ze op je bureau liggen, of heb je de kans een van deze 2 processors te kopen?
Nogal een verschil...

En heb je dan wel al een moederbord waar allebei de processors op kunnen?
En wat heb je voor videokaart? Geheugen?

ik heb ze op mn bureau en ik weet zeker dat ze erin passen ik heb er ervaring mee
moederbord asus p5n73-cm
videokaart: bfg 8800 gtx
geheugen ocz 2 gb 1024 MHz

de Pentium D is toch echt veel beter voor games :shocked: Dualcore is wel leuk hoor als je veel zaken tegelijkertijd wilt doen (multitasking)

3,4 ghz en 2,3 ghz wat snap je niet ???

maar ben hier niet om te discuseren dus weingi kans dat ik verder reageer.. (no hard feelings)

Laatst bewerkt:

maar ben hier niet om te discuseren dus weingi kans dat ik verder reageer.. (no hard feelings)
Andere techniek.
Je kan een processor niet beoordelen op zijn kloksnelheid. Nee, je mag een processor NIET beoordelen op zijn kloksnelheid.

Het geeft niet dat je niet alles weet, maar als iemand dan tegen je zegt dat een processor beter is, dan kan je dat maar beter aannemen. Of vragen waarom ie beter is, ondanks de lagere kloksnelheid.

Processors mag je alleen beoordelen op prestaties, niet op kloksnelheden.
Dit was 10 jaar geleden inderdaad anders. Toen werd er een kloksnelhedenwedstrijd gehouden.

kweenie hoor, maar een c2d van 2,3ghz haalt zelfs een pentiumD van 4ghz bij/in.
bestaat alleen niet, maar dat is de waarheid.

Hoi !

Tja, waarom discussieeren ?

Testen spreken doorsnee duidelijke taal, zie de test uit de link naar Tom's Hardware in de post van @marsmannetje.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan