welk video kaart moet ik kopen

• Onderwerp starter Onderwerp starter beki
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

beki

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2008
goedendag beste helpers ik ben niet zoo een computer freak heb een
hp pavilion wil nu spellen spelen aleen mijn video kaart houd dat niet als ik de spel start valt hij meteen uit heb er anar gevraagt en ze zijden dat het aan me video kaart lag
ik heb ondertussen nieuwe instalatie van xp geinstaleert xp profesionel servis pak3
verder weet ik dus niet wat voor video kaart ik moet kopen ik wil een kopen van 256mb want speel niet de nieuwste spellen heb zelf sd ram geen ddr in mijn hp 756mb ram
moet ik dan als ik een video kaart wil kopen kijken naar een met een sd ram meer informatie komt er nog bij ben nu op een andere pc want mijn pc heeft geen internet
als julie mij willen helpen en julie hebben meer informatie nodig moet je effe posten
alvast bedankt

WELKOM OP HELPMIJ

als ik je vraag zo nu lees ga ik me ten eerste al afvragen of het wel nog de moeite is om daar een videokaart in te plaatsen

heb je een typenr van die pavilion?

hp pavilion 421 staat agter de pc het is een
hp pavilion precies hetzelfde als de http://link.marktplaats.nl/201727157

1600+ (1.40Ghz) AMD Athlon XP

786Mb SDRAM

40-Gb Ultra DMZ vaste schijf

DVD-ROM 16x max

CD-RW 24x10x40x

Geintregeerde S3 Savage4 3D AGP graphics

Tot 16 Mb gedeelde viedeogeheugen

Modem / Fax 56Kbps, V.90

Microsoft Windows XP Home Edition

TV-connector Monitor ViewSonic VA721 LCD Display

Geinstalleerd is oa. Microsoft Word en Excel, Adobe Reader, Adobe Photoshop 2 programma´s.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
het is een 421
ik kan nu niet op mijn pc dat kan morgen weer pas wegens omstandigheden morgen zou ik hem danloude en er neer zetten nog bedankt maar wat bedoel je met geen vooruitgang in voor je pc?

dan is dit het moederbord wat er in zit met een agp4x slot
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=bph07422&lc=en&dlc=&cc=us&product=77761&lang=

wat voor kaart je er ook in stopt het zal je niet echt een prestatie winst opleveren.ook gezien de rest van je systeem
een beetje weggegooid geld als ik het zo mag zeggen.
daarom ga ik met alle respect je geen kaart voorschotelen.

als iemand anders er een ander idee over heeft :be my guest.
ik wil je niet blij maken met een "dooie mus"

EDIT:1 ding wil ik je nog dan wel tegemoet komen.
kijk op markplaats voor een heeeel goedkoop agp kaartje.het zal je "ietsjes"helpen tenopzichte van je onboard

Laatst bewerkt:
Ik wil niet te bruut over komen, maar net als Frank al zij, deze PC is het eigelijk niet meer waard...

Beter koopt U een nieuwe computer, in plaats een nieuwe kaart, want helemaal in de maatschappij vandaag de dag stelt deze niet grandioos veel meer voor, ik weet niet of dit kan kwa u budget, maar ik denk dat het verstandiger is aangezien een nieuwe video kaart ook redelijk wat kost ;)

jah julie hebben wel gelijk mijn budget is genoeg maar i kwil een moederbord kopen met wat geheugens en procesor ik heb al een andere gevonden zit ook nog een andere advertenti tje bij mij bij upgrade maar ik gaa denk ik een moederbord haleh van amd en goede procesoor en geheugens zou dat verstandig zijn

Met andere woorden koopt u gewoon een nieuwe computer, maar dan in onderdelen ? :p
Ik denk dat u toch echt het beste gewoon voor een geheel nieuw pakket kan gaan, of een mooie computer samen stellen, lijkt mij goedkoper ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan