welk videokaart kan ik beter nemen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Ik heb nu inmiddels een tweede pc gekogt maar, er zat geen standaard videokaart bij de slot is agp8x aan mij is de vraag welke video kaart kan ik het beste nemen van de volgende drie en waarom ?

XFX GeForce 6800 Xtreme

PowerColor Radeon RX1600Pro

Sapphire Radeon X1600Pro

ik zou graag willen weten welke ik van deze drie het beste kan nemen voor mijn nieuwe pc ik heb op mijn andere pc die geforce extreme, maar ik weet niet of ik die voor deze ook zal halen ik twijfel tussen deze drie?

alvast bedankt.

vooral voor spellen daarom ik weet niet welke ik beter kan kiezen, want die andere 2 kaarten hebben 512MB maar zijn veel minder snel dan die Geforce.

daarom vraag ik kan ik beter voor de MB gaan of voor de snelheid.

ik heb geforce 6800 op een andere pc van mij hij doet het uitstekend vooral goed voor games ik heb hem flink opgevoerd. de chip snelheid van die kaart is nu 476 en de geheugen snelheid 1200MHZ.

maar daarom aan mij is de vraag kan ik beter opnieuw deze videokaart halen of een van die twee andere ?

Ik heb ook die Geforce 6800Xtreme en leuk geklokt, ben er zeer tevreden over.:)

Ik ben geen gamer, ik werk met beeld en geluid. Ik kan je niet adviseren.

ik zou voor de 6800 xtreme gaan. Die is het beste van die kaarten, heb hem zelf ook, ben er zeer tevreden, maar je hebt op alternate voor 10 euro meer die videokaart in black-edition. DIe is weer net iets sneller, dus ik zou die nemen

Maar wie ben ik:p

en trouwens die van mycom is al geschikt voor windows vista en zijn chip snelheid is toch ook veel veel sneller dan die extreme.

geeft dat betere graphics ?

en een vraagje kan ik met die videokaart de nieuwste spellen op high graphics spelen spellen zoals doom 3
battlefield 2124
nfs carbon

maar zou iemand zo gul willen zijn om mij precies uit te leggen wat die bits betkenen van die videokaarten :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan