Welk virus?

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Zkippy*

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2002
En vriend van mij kreeg in zijn beeldscherm een plaatje van hitler..... en steeds meer icoontjes verdwijnen van zijn beeldscherm....

Welk virus is dit?? en wat kan hij er tegen doen??

Gr Zkippy

Het zal waarschijnlijk gaan om de win32/plage worm. Lees dit maar eens door onder "plage".

Hier vind je ook een uitleg voor het verwijderen.

Groeten,
Neleke

Laatst bewerkt:
Doe eens een scan met je antivirus die op je pc staat, kom je meestal veel me te weten!

Zit nu achter de geinfecteerde comp. maar norton doet helemaal niets meer... alleen maar rode kruisjes!!

Wanneer Norton ook al niets meer doet, heb ik toch het vermoeden dat er meer speelt dan alleen die worm. Een online scan is zeker een aanrader, maar controleer ook eens op spyware en plaats eventueel een Hijack thislog op het forum. Hier vind je een uitleg over Hijack this en de links voor het downloaden van anti-spyware.

Groetjes,
Neleke

Ik heb de harde schijf meegenomen naar huis.... Kan ik em ook in mijn eigen comp. ernaast zetten?? of krijg ik dan gigantische problemen?? Online scan pakt ie niet... Zodra ik iets wil doen... met scannen.. klapt ie dicht.
Internetten is verder geen probleem!!

Geplaatst door *Zkippy*
Ik heb de harde schijf meegenomen naar huis.... Kan ik em ook in mijn eigen comp. ernaast zetten?? of krijg ik dan gigantische problemen?? Online scan pakt ie niet... Zodra ik iets wil doen... met scannen.. klapt ie dicht.
Internetten is verder geen probleem!!

Heb van hardware geen verstand maar om een mogelijk besmette schijf in je eigen pc te zetten??? Het advies van Neleke lijkt me meer verstandig: Klik op het onderstreepte Hier in haar bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan