Welke 12 Volt laptopadapt.(auto)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Happyhippie

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2004
Berichten
785
Wij willen onze Dell Inspiron64OO laptop meenemen op reis en zoeken daarom een degelijke stroomvoorziening die op de 12Volt sigarettenaanstekerplug kan worden aangesloten.

Op wat moet ik letten en zijn die op spanningsgebied betrouwbaar en veilig in gebruik of is dit af te raden ten voordele van de levenskwaliteit van de laptop !
Ik had al soortgelijke regelbare dingen zien liggen in grootwarenhuizen maar ook nergens zat er zo'n dikke Dell stekker bij,is dat een probleem om dat te vinden voor een Dell misschien ?
 
4umqfy0.jpg




http://accessories.euro.dell.com/sn...ategory_id=5493&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=anav
 
Die had ik nog niet gevonden maar vindt deze wel zeer prijzig helaas,zijn daar geen alternatieven voor misschien ?
:eek: :eek:
 
Zo ver als ik het heb kunnen vinden niet of je moet eens 2dehands gaan kijken
 
Tja het is waarschijnlijk omdat die Dell stekker weer iets apart is.....
Toch bedankt voor het meedenken
:thumb:
 
Ik gebruik al 3 jaar een Toshiba laptop op onze boot, met een 12 volt adapter van een onbekend merk. De spanning is in te stellen tussen 12 en 18 volt. er zaten 5 verschillende plugs bij voor de meest gangbare laptops.
Belangrijk is dat je goed kijkt naar de spanning van je laptop, en die ook overeenkomt met de adapter. Nooit je laptop aanzet als een motor moeten worden gestart.
Je kunt deze adapter gewoon bij een camping zaak kopen. Ik meen me te herinneren dat ik ongeveer 40 euro heb betaald.
 
laptop stroom

Koop bij de ACTION een stroomomvormer , dus van 12 volt naar 220 volt , en je kan alles met een stekker aansluiten....
kost 18 euro....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan