Welke 18 Wheels Of Steel is het leukste?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Berichten
590
Hoi,

ik ben van plan om op bol.com een 18 wheels of steel spel te kopen je hebt Convoy, Haulin, Hard Truck & Across America. Alleen ik wil het mooiste en het leukste spel daar van hebben qua graphics, grootte van het landkaart, en dat je ook in New York terecht kan komen. Welke is hier het leukste voor?
 
Haulin is de een-na-nieuwste. 18 WOS Long Haul is nieuwer maar is eigenlijk niet meer dan Haulin met een jasje, en dat is een beetje jammer. Je kunt nu wel meer Zuid-Amerika in, waarbij je in Haulin beperkt bent tot Canada / US (trouwens met wel alle grote steden).

18 WOS Pedal to the Metal is waar ik mee begon en volgens de meeste een van de leukste versies. Haulin is daar de opvolger van.

Kijk ook eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1161475/
 
Laatst bewerkt:
hmm, ik heb ze allemaal,
maar de leukste is denk ik across america en pedal to the metal,
want bij haulin daar is de map zo enorm groot, dat je letterlijk 2 uur aant rijde bent voor je 1 cargo hebt vervoerd, en bij de andere duurt het wat minder lang.
 
Well: mensen stellen dat wel op prijs.
Bij de opvolger van Pedal to the Metal (en de naam daarvan zegt het al) moest je echt scheuren om op tijd binnen te zijn. De meeste mensen konden dit niet zo waarderen: de simulatie was er af. Als je mee deed met files en verkeerslichten kwam je gegarandeerd te laat en bochten moest je nemen met je trailer in de spiegels.

Het rijden is iets wat veel mensen (en ik ook, lekker muziekie erbij, heerlijk ;-)) het mooiste vinden aan deze games.
 
Laatst bewerkt:
En dan nu maar een slotje. Topic is uit 2008. Gaarne volgende keer naar plaatsingsdatum kijken. Oude topics mogen immers met rust gelaten worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan