welke aanbieder

• Onderwerp starter Onderwerp starter vaat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

vaat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
16 mei 2001
ben op zoek naar een goede adsl aanbieder. Had mxstream van KPN met HCCnet, maar kan voor datzelfde geld wel wat meer snelheid krijgen.

Jullie ergens goede ervaringen mee ?

Tsja de één zal zeggen die provider en de ander zal weer zeggen néé die is goed. Maar ik zit nu anderhalf jaar bij Planet, en ik ben daar tevreden over.

Geplaatst door vaat
ben op zoek naar een goede adsl aanbieder. Had mxstream van KPN met HCCnet, maar kan voor datzelfde geld wel wat meer snelheid krijgen.

Jullie ergens goede ervaringen mee ?

Kijk hier eens.
Geen persoonlijke ervaring maar een (betrouwbaar) familielid is er tevreden over.

Suc6metjezoektocht.

www.adsl.nl alle aandieders op een rijtje. er zitten niet echt aanbieders bij die hun diensten voor een spot prijsje aanbieden vergeleken met concurentie. Je krijgt gewoon wat je betaalt denk je aan +/- 50 oeroe dan heb je meestal 700 kbit up stream. pas vanaf 120 euro wordt het leuk.

Geplaatst door huijb
Tsja de één zal zeggen die provider en de ander zal weer zeggen néé die is goed. Maar ik zit nu anderhalf jaar bij Planet, en ik ben daar tevreden over.

ja ok, maar als je hier een beetje rondnuist dan betaal je voor planet wel veel voor de download en uploadsnelheden die je krijgt.

52.25 voor 768/128 planet
65.00 voor 2048/512 bij dsl express

maar het ene is het netwerk van kpn en de andere die van BBNed, waar nu ook xs4all zijn poweradsl op gaat aanbieden (zie http://www.xs4all.nl/poweradsl/).

Dus wat is wijsheid ?

Geplaatst door fred2003
www.adsl.nl alle aandieders op een rijtje. er zitten niet echt aanbieders bij die hun diensten voor een spot prijsje aanbieden vergeleken met concurentie. Je krijgt gewoon wat je betaalt denk je aan +/- 50 oeroe dan heb je meestal 700 kbit up stream. pas vanaf 120 euro wordt het leuk.

dsl express is anders een stuk goedkoper

Geplaatst door FunZip

Kijk hier eens.
Geen persoonlijke ervaring maar een (betrouwbaar) familielid is er tevreden over.

Suc6metjezoektocht.

dank je. Demon bied bijvoorbeeld aan:

768/128 voor 99.00, dus dan is planet zelfs nog een betere keuze toch ? Tenzij demon andere voordelen heeft.

ja ok, maar als je hier een beetje rondnuist dan betaal je voor planet wel veel voor de download en uploadsnelheden die je krijgt.
Ja maar dan heb je ook wel wat. In die anderhalf jaar dat ik nu bij Planet zit ben ik eigenlijk altijd online geweest, misschien dat ik 2 of 3 keer niet op internet kon, maar dat duurde dan hooguit 15 min. Ja en voor kwaliteit betaal je nu éénmaal. :)

52.25 voor 768/128 planet
65.00 voor 2048/512 bij dsl express

het lijkt inderdaad of je meer krijgt maar welicht is de overboeking bij dsl expres wel 1 op 50. Kan je tegen iedereen zeggen: "ik heb een 2 mbit connectie". Terwijl je eigenlijk nog slechter af bent als bij planet

daar zit allemaal wat in, word er dus niet makkelijker op.

volgens deze enquete zou ik bij cistron of demon een adsl verbinding moeten nemen(http://www.providerenquete.nl/index.htm).

Wil eigenlijk het liefst geen kpn verbinding aanvragen, want dat kost me ook weer aansluitkosten. Maar dat is niet echt mogelijk nog toch ?

Verder wil ik graag mijn adsl-modem houden en geen nieuwe kopen.

Vaat, kijk eerst eens welke aanbieders bij houw in de buurt de adslverbinding verzorgen: KPN, BBned, versatel of babyxl. Daarna kan je gaan kijken welke providers evt geschikt zijn.

Geplaatst door vaat

dank je. Demon bied bijvoorbeeld aan:

768/128 voor 99.00, dus dan is planet zelfs nog een betere keuze toch ?

Helemaal gelijk,had 'm niet vergeleken met Planet Internet.
Zit ik zelf ook bij en blijf nog even.

Grtzzz.

De basic-abbonementen 768/128 ontlopen elkaar niet zoveel, ik heb XS4all en ben daar zeer tevreden over, de overboekingswaarde ligt bij de meeste providers op 1:40 of 1:50, het belangrijkste is naar mijn mening welke services en extra's heb je bij de provider.

dit lijkt me dus wel wat, https://services.nl.demon.net/xdsl/

demon staat goed aangeschreven bij de providerenquete, die ik al eerder heb geplaatst. Echter de overboeking is 25:1 !!

en 65 euro voor 2048/512 !!

Wat denken jullie ?

Ik zou zeker voor Demon/BBned gaan. Heb zelf ook al 1,5 jaar Demon (alleen dan via BaByXL) en ben zeer tevreden! Goede betrouwbare verbinding, goedkoop, onbeperkt aantal email aliassen en MB mailbox.

Demon biedt trouwens voor partikulieren geen 768/128 aan, maar minimaal 512/256, daarna 1024/512, 2048/512 en 2-8Mb/512.
succes.

Geplaatst door vaat
dit lijkt me dus wel wat, https://services.nl.demon.net/xdsl/

demon staat goed aangeschreven bij de providerenquete, die ik al eerder heb geplaatst. Echter de overboeking is 25:1 !!

en 65 euro voor 2048/512 !!

Wat denken jullie ?
Da's niet duur, zeker niet als je het vergelijkt met KPN: voor zo'n €80 heb je daar een 1536/256 verbinding, met overboekingsfactor 1:40 (soms 50)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan