welke adapter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

theo verhoeven

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Dag,
ik heb via marktpl. een e- tech adsl ethenet router 4 port v2 gekocht maar daar zat geen adapter bij, nu ben ik op zoek naar zo,n ding in de winkel , maar die vragen steeds of het een gelijk of wissel stroom adapter is,kan iemand mij de oplossing geven.
Alvast bedankt. Theo.

staat er niet ergens op hoeveel volt (waarschijnlijk gelijkstroom) hij moet hebben?

zoniet, dan kun je eens zoeken naar jou router bij e-tech via http://www.e-tech.nu/

je kunt hier van al hun producten de specificaties bekijken en documentatie/handleidingen downloaden.

adapter

Dag, Menthinx
ik heb een collega met de zelfde modem/router,daar heb ik de volgende gegevens van gekregen.
AC Adapter
PRI:230 v-50 Hz
SEC:9 v-1000Ma 9va

hij kan ook niet zien of het wissel of gelijk stroom is.

Misschien heb je hier iets aan?
Groet Theo, ik kijk ook nog op hun site.

AC is alternating current .. oftewel wisselstroom

maar dat is neem ik aan de input: 230V wisselspanning

en de output is denk ik 9V gelijkspanning

Adapter.

Dag ,nou weet ik nog niets,dan neem ik aan dat het een wisselstroom adapter moet zijn.
Bij e-tech op de site krijg ik alleen het pdf bestand Annexa wat een hoop letters en cijfers bevatten,ik kan daar niets mee.
Ik kan daar ook geen Ned. handleiding in ontdekken,
help je me verder?
Groet Theo.

Misschien kunnen ze je in de winkel vertellen welke je moet hebben.. als je die documentatie mee neemt?

@ Theo Verhoeven, misschien kan je collega nog eens kijken op de adapater. Als het goed is staat daar echt op aangegeven of het gelijk == of wisselspanning ~ is.

Als nog de adapter.

Dag, ik heb als nog de adapter opgestuurd gekregen,
goed he.
Er zijn altijd goede mensen.
Groet en dank Theo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan