welke anti-spy,trojan en aware scanners

Status
Niet open voor verdere reacties.

bekking

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2002
Ik heb nu Ad-aware en Spybot Search and Destroy, Spyware doctor en AntiVir Guard op mijn pc staan.
Is dit afdoende of raden jullie nog een ander programma aan. Ewido b.v..
Ik heb al gekeken bij de Tips en Handleidingen en daar hanteren jullie een anderel lijst dan bovenstaande.
Kan ik mijn rijtje hanteren of raden jullie andere aan?

Laatst bewerkt:
Ewido is mooi voor ernaast om 1 keer in de zoveel tijd te laten scannen, je moet de realtime protectie uitlaten. Verder zou je nog Spywareblaster erbij kunnen doen.

Ok bedankt, Ook kwam ik nog Swat It tegen om te zoeken naar Trojans of is dat dan overbodig?

De drie online virusscanners gebruik ik ook regelmatig, de online trojanscanner kende ik niet maar ga die van af nu ook gebruiken. Bedankt.

Je hebt momenteel voldoende bescherming. Om bepaalde bestanden te scannen met meerdere scanners te gelijk gebruik dan jotti: http://virusscan.jotti.org/ Gebruik je zowel bij spyware doctor als bij spybot de realtimebescherming? (schakel best 1 vd realtimebescherming uit , ik zou die van spybot uitschakelen) Zoja dan is het niet echt meer nodig om nog spywareblaster te installeren.

Bedankt. Virusscan Jotti is wel een heel handige om losse bestanden te scannen.
Ik heb gezocht naar handleidingen van Spybot S&D maar daar staat alleen hoe te downloaden en installeren.
Ik heb nu bij Tools Resident de 1e optie aangevinkt staan en de 2e uit. en bij Immunize staan 2 groene vinkjes. Of moet die ook nog uit?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan