Welke antivirus kopen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jantje1990

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2006
hey,

ik bezit al 2 maanden geen een antivirus programma, en nu merk ik dat mijn computer heel erg traag/vaag aan het doen is :shocked: ik heb zeker wel een stuk of 100 virussen.

Ik wil een antivirus kopen maar welke ?
ik hoef maar 1 licentie !

Hij moet niet boven 40 euro zijn, want dat vind ik al veel geld voor een antivirus programma.

ik heb sinds 2 dagen Nod32 antivirus en die werkt perfect,

al download je een virus, nod32 houd het gelijk tegen. (toenstraks zelf meegemaakt, ik downloade per ongeluk een virus)
Nod32 komt vaak ook het best uit de testen, andere virusscanners zorgen ook ervoor dat je pc slomer opstart maar Nod32 niet!. (sinds ik nod32 start me pc veel sneller op)

Er is ook een proefversie van dit deze duurt 30 dagen, ik upload die wel ff, binne paar minuten staat die op de site

HIER DE TRIAL GEUPLOAD: http://www.sendspace.com/file/z9c98c
ff naar benede scrolle en dan naast de 'de download link ' klikke
mvg

Laatst bewerkt:
maar laat wel virus toe tot je pc, ik heb zelf getest

mvg

hey,

welke nod32 versie is dit ? de 30 dagen trial versie heb ik al opgebruikt :P en ik had ook 30 dagen norton anti virus ook trial.

Norton , nee doe mij maar niet maakt je pc traag

avast is ook een goede virrusscanner. er is een gratis trial en daarna moet je licentie invoeren.

Hey,

ik heb nu Kaspersky internet security 7.0 gedownload (trial) hij heeft al 31 trojans en andere zooi gevonden :shocked:

Wat is het verschil tussen Kaspersky internet security en Kasperky anti-virus ? welke kan ik beter KOPEN ?

Bij Helpmij.nl kopen is goedkoper.
kost maar € 27,50

nee hoor we hebben het hier over kis.
Ik weet wel wat we aanbieden hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan