Welke antivirus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Albert123

Gebruiker
Lid geworden
23 jul 2001
Ik wil een antivirus scanner aanschaffen en twijfel tussen Norton, Mcafee en Panda antivirus.
Wat is jullie ervaring met deze scanners? Alle info is welkom.

ik heb us mcafee 5.0 ofzo gehad...vond ik nix...
dus heb toen nav genomen, en vind dat tot nu toe de beste...:thumb:

Ik draai zelf al heel wat jaren met Norton en het bevalt goed, maar het is moeilijk te zeggen wat jij makkelijk en fijn vindt. Probeer ze eens gewoon een tijdje.
Ook om te zeggen welke de beste is wordt moeilijk, daar verschillen de meningen en testuitslagen nog wel eens over.

Heb zelf mcafee 7.0 en die vind ik goed werken. Heb ook nog norton 2002 op een andere geinstalleerd en daar zijn ook geen klachten over.

Wat jij fijn en goed vind moet je eigenlijk zelf bepalen

Ik heb pc-cillin 2003 en die vind ik persoonlijk super werken. Met de andere kreeg ik teveel problemen met andere programma's die dan niet draaide.

hoi,

ik heb norton 2002 gehad en die werkte goed, was wel te zwaar voor men systeem.
Nu heb ik de gratische avast en die werkt perfect, volgens mij neemt die ook minder bronnen in beslag.
Updates, zowel programma als virus gebeuren automatisch 1 à 2 keer per week, ik ben er blij mee.

greetz

jean

Hoi,

Welke het beste is is zeer persoonlijk. Ik heb altijd Mac Afee gehad en vondt die toen het best totdat ik overstapte op Norton. Norton heeft gewoon een hele goede naam en is erg gebruiksvriendelijk. Maar iedereen zal een andere mening hebben al kan je in voorgaande berichten wel zien dat men ook erg te spreken is over Norton en ik raad je deze dan ook aan.

hoi,

volledig akkoord maar niet als je een oldtimer P2 350 hebt, zelfs met 3 latjes van 64 is norton te zwaar, maar veilig is iig wel.......

greetz

jean

Heb begrepen dat vernoemde scanners hun werk prima doen en dat het eerder een kwestie van persoonlijke keuze is welke de voorkeur geniet.

Ik heb besloten om voor Norton antivirus 2003 te gaan.

Mijn systeem is een P4 2.2 Ghz met 512 MB rambus geheugen, ik veronderstel dat dit ruim voldoende is om nav 2003 te draaien zonder dat er vertragingen gaan optreden.

Alvast bedankt voor de reacties op mijn berichtje.

Albert

Mijn systeem is een P4 2.2 Ghz met 512 MB rambus geheugen, ik veronderstel dat dit ruim voldoende is om nav 2003 te draaien zonder dat er vertragingen gaan optreden.
Met jouw systeem moet dat absoluut geen problemen opleveren.

Heb nav2003 nu gedurende 1 week op mijn pc staan. De installatie is zeer vlot verlopen en van vertragingen merk ik ook niks.

Ik ben dus een tevreden gebruiker en wil jullie nogmaals bedanken voor de reacties op mijn bericht.

Albert

Geplaatst door Albert123
Heb nav2003 nu gedurende 1 week op mijn pc staan. De installatie is zeer vlot verlopen en van vertragingen merk ik ook niks.

Ik ben dus een tevreden gebruiker en wil jullie nogmaals bedanken voor de reacties op mijn bericht.

Albert
graag gedaan hoor ;)

Geplaatst door Albert123

Albert

Een goede keuze

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan