Welke behuizing voor mijn game pc ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

metalshell

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2012
hallo

ik ben op zoek naar een goede behuizing graag 60x55x25 of zo .

heb zelf een oog op de antec twelf hundred omdat die goed gekoeld zijn en genoeg fans hebben .
en genoeg ruimte om tebouwen .

weet niet of jullie nog een behuizing weten die goedkoper is dan de antec 1200 ?

liefst wel de zelfde afmeting en aantal fans 1 minder mag ook .

Zelf heb ik de aerocool cyborgx Erg stil en goed alles past er goed in en hij support veel

Ik kies zelf altijd voor stevige kasten van Cooler Master. Check Cooler Master Storm. Voor classic stevige kasten doet Chieftek het ook erg goed, zeker qua air-flow

ok heb je miss links van die shieftek ?

coolermaster ben ik zelf niet zo heel erg fan van , teveel gaas werk en zo , tenminste als ik de goede voor me heb ..

zal even kijken op pricewatch voor die chiefteks

die cyborg vind ik zelf teklein .
moet minimaal een 60 cm hoge kast zijn .

wil je echte goede kasten hebben dan moet je voor Lian-Li gaan die kosten standaard wat meer maar zijn echt gericht op de premium users
en zijn niet zo bling bling als je begrijpt wat ik bedoel gewoon een standaard look met alle features die er bij horen.

lian is zeker goed maar mij teduur , en heb dat er niet voor over .

zoek gewoon iets in de richting van de antec 1200 die ziet er goed uit en genoeg ruimte en genoeg fans .
maar dan iets goedkopere , ben al wel aan het kijken voor een 2e handse , want nieuw vind ik zonder van het geld .

Ik heb voor mijn pc een Antec Sonata III.
Deze is niet meer te koop maar wel een Antec Sonata Proto en een Antec Sonata IV.
Verschil tussen Proto en IV is dat de IV een 620Watt voeding heeft en de Proto niet, daar moet je zelf een voeding bijkopen.
Wel een voordeel als je een high-end videokaart etc. gaat kopen waardoor je natuurlijk een zwaardere voeding kan kopen.
Bij de mijne, III, zat een 500 Watt voeding. Ik ben erg tevreden met de kast. Heel stil, wordt niet te heet daarbinnnen en erg mooi en stoer.
Ziet er echt uit als een gaming kast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan