Welke besturingssysteem beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.

WesleydeUndie

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2008
vroeg mij af wat nou eigenlijk beter is om games mee te spelen of gewoon te multi-tasken. is windows xo pro of windows vista home premium nou beter?

specificaties:

1512 MB RAM DDR2

INTEL PENTIUM 4 2,8GHZ

250GB SATA HARDE SCHIJF

DVD BRANDER

400 WATT VOEDING

, wat vinden jullie nou beter voor deze computer? windows xp of windows vista?

hoop snel op een antwoord :)

mgv , wesley

Wat is beter is moeilijk te bepalen.
Er zijn spellen die zich niet onder Vista laten installeren en zijn dit nu juist de spellen die jij wilt spelen ligt daar een beperking.
Maar de allernieuwste spellen werken volgens mij allemaal op Vista en in de toekomst zullen er misschien spellen komen die niet meer met XP zullen werken.
Natuurlijk is een DUAL boot nog een optie.

Voor vista zit er te weinig geheugen in om soepel te draaien, dus gewoon xp er op:thumb:

Thx voor de reacties, zou eigenlijk bijna voor vista gaan omdat het er zo mooi uitziet en ik er direct x10 mee kan draaien maar de gamer in mij zegt nu "XP!" :p

het geheugen is aan de magere kant voor vista ja, en volgens mij is dit ook niet een pc waar je van dx 10 vol op kan van genieten. Wat is je videokaart Btw?

In dit geval zeker Xp. Je hebt niet al te veel geheugen en voor multitasker lijjkt me Xp toch beter aangezien die veel minder processen heeft lopen en dus minder van je systeem gebruik maakt. En voor direcX10 kan je nog altijd een crack downloaden zodat je toch nog DirectX10 hebt.

ja ik denk dat ik later nog altijd misschien vista kan installeren en meer geheugen kan installeren. (op alternate heb ik 4 gb al voor 45 euro zien staan)

WINDOWS XP IT IS THEN....

EDIT: 9600xt videokaart 256mb

Laatst bewerkt:
videokaart van je is ook vrij magertjes, en als je toch voor vista kiest.
neem dan de 32bit ook al wordt de 4gb niet volledig benut.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan